تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون 898 استفاده خواهند کرد

اکثر اطلاعات منتشر شده طی چند ماه گذشته به فهرست مشخصات تبلت‌های سه‌گانه سری گلکسی تب S8 شامل مدل‌های S8، S8 پلاس و S8 اولترا اشاره داشتند. بر اساس اطلاعات لو رفته مدل معمولی گلکسی تب S8 از شارژ 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در واقع یک خبرچین معتبر با نام Ice Universe ادعا می‌کند که هر 3 مدل فوق از چنین قابلیتی برخوردار هستند.

این تبلت‌ها از قابلیت شارژ با ولتاژ 10 ولت و شدت جریان 4.5 آمپر برخوردار هستند؛ مشخصه‌‌ای که با مدل‌های گلکسی تب S7 مطابقت دارد. اگرچه تبلت‌ها از باتری‌هایی بزرگتر نسبت به اسمارت‌فون‌ها برخوردار هستند؛ اما پشتیبانی آن‌ها از شارژ سریع 40 واتی یا سریع‌تر از آن کاملا نادر است.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا به‌ترتیب مجهز به باتری‌های 10090 و 11500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که کوچک‌ترین باتری متعلق به گلکسی تب S8 با ظرفیت 8000 میلی‌آمپرساعت است.

بعلاوه وبسایت The Cat می‌افزاید که توان پردازشی هر 3 تبلت از طریق تراشه آینده اسنپ‌دراگون 898 کوالکام تامین خواهد شد. تاخیر در عرضه تبلت‌های جدید نیز احتمالا از این موضوع ناشی شده است؛ چرا که 2 مدل نخست سری گلکسی تب S7 بیش از 1 سال پیش به بازار عرضه شدند و تراشه اسنپ‌دراگون 898 احتمالا تا ماه دسامبر امسال یا ژانویه سال 2022 عرضه نخواهد شد.

فهرست مشخصات لو رفته برای سری گلکسی تب S8

نکته مهم دیگری که بایستی به آن توجه داشت این است که شخص خبرچین مشخصا اعلام می‌کند که تبلت‌های سری گلکسی تب S8 از تراشه اگزینوس 2200 ساخت سامسونگ استفاده نخواهند کرد. اکنون می‌دانیم که این تراشه از پردازنده گرافیکی AMD RDNA بهره خواهد برد. این GPU ظاهرا از نمونه جدید پردازنده گرافیکی آدرنو قدرتمندتر خواهد بود. توان گرافیکی بیش‌تر بر روی نمایشگر بزرگتر تبلت مفید واقع خواهد شد؛ البته تراشه اگزینوس نیز برای عرضه به بازار آماده نیست.

بر اساس پیش‌بینی‌ها تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ همراه با پرچم‌داران سری گلکسی S22 معرفی خواهند شد. تمامی این گجت‌ها با رابط کاربری جدید One UI 4.0 در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

1 در مورد “تبلت‌های سری گلکسی تب S8 سامسونگ از تراشه اسنپ‌دراگون 898 استفاده خواهند کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH