مشخصات کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد

ساعاتی قبل مشخصات فنی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M32 5G فاش شد و امروز نیز مشخصات کامل یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند سری M سامسونگ به نام گلکسی M52 5G منتشر شده است. طبق ادعای منبعی آگاه به نام Ishan Agarwal، این تلفن هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G بوده و از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشت و همچنین صفحه‌نمایشی بزرگ بهره می‌برد.

گفته می‌شود که اسمارت‌فون گلکسی M52 5G دارای یک صفحه‌نمایش سوپر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌ پلاس بوده و حفره‌ای در گوشه سمت راست این نمایشگر جهت میزبانی از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده است. گفتنی است که این گوشی هوشمند در دو نسخه و همراه با 6 و یا 8 گیگابات حافظه‌ی رم روانه بازار خواهد شد. هر دو نسخه مذکور از 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار هستند.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که ماژول دوربین سه‌گانه‌ی این گوشی هوشمند میزبان یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 ، یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و یک دوربین عمق‌سنج 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 خواهد بود.

افزون بر موارد یاد شده، برخی از تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M52 5G، حکایت از وجود سنسور چهارمی در ماژول دوربین این اسمارت‌فون دارند که احتمالا این دوربین یک لنز 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری ماکرو خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به رابط کاربری اختصاصی کمپانی سامسونگ موسوم به One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 مجهز بوده و از ویژگی‌های امنیتی Knox 3.7 مانند پوشه ایمن، Quick Switch و پیشنهادات محتوا برخوردار باشد. ابعاد این دستگاه نسبتاً جمع و جور 164 در 75 در 7 میلی‌متر بوده و دارای وزن بسیار مناسب 175 گرم است.

1 در مورد “مشخصات کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M52 5G فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH