آخرین اخبار و تصاویر 3D از گلکسی S21 FE سامسونگ

در روز جاری مجموعه‌ای از مدل‌های دقیق 3D از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE توسط منبعی به نام Evan Blass منتشر شده است که شایعات و گمانه‌زنی‌هایی که در مورد خصوصیات این گوشی هوشمند طی یک سال گذشته وجود داشته را یک‌جا به نمایش گذاشته است.

در این مدل‌های سه‌بعدی رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE از تمام زوایا قابل رویت است. علاقه‌مندان قادر خواهند بود که تصاویر سه‌بعدی این گوشی هوشمند را به طور دقیق در اینجا مورد بررسی قرار دهند.

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، این گوشی هوشمند نیز به تبعیت از زبان طراحی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21، دارای یک قاب دوربین برآمده است که از قسمت‌های بالا و چپ به فریم جانبی این دستگاه متصل می‌گردد. تنها تفاوت طراحی گوشی جدید با نسخه‌های قدیمی در آن است که پنل پشتی و قاب دوربین گوشی هوشمند گلکسی S21 FE، از رنگ یکسانی برخوردار خواهند بود.

بر اساس آخرین اطلاعات موجود، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE از یک صفحه‌نمایش سوپر امولد 6.4 اینچی با نرخ نو‌سازی 120هرتز، یکی از تراشه‌های اسنپدراگون 888 و یا اگزینوس 2100، 6 یا 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشت برخوردار خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی خواهد بود. بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه احتمالا به یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH