مانیتورهای فوق عریض ال‌جی، سری UM65 گام به بازار ایران گذاشتند!

lg-monitor2

شـرکت ال‌جی چندی پیش و در نمایشگاه CES 2014 آمریکا از جدیـدترین مانیـتور IPS فـوق‌عریـض (Ultra Wide) خـود سـری UM65 در نمایـشگاه پرده‌برداری کرد و حال به نظر می‌رسد صدای پای این نمایشگرهای فوق عریض، در بازار کشورمان می‌آید.

این مانیتورها دارای وضوح تصویر فوق العاده 2560×1080 پیکسل هستند و تصاویر را با شفافیت حیرت‌آوری نمایش می‌دهند. این سری مانیتور در سایزهای “34، “29 و “25 تولید گردیده و دارای طراحی ارگونومیک و زیبایی هستند.

مانیتورهای فوق‌عریض LG سری IPS با نسبت تصویر 21 به 9 به جهت کیفیت رنگ و تصویر فوق العاده، شفافیت و همچنین زاویه دید عالی، مناسب کار و بازی بوده و دارای شهرت جهانی و بازار رو به رشدی هستند.

این سری علاوه بر دارا بودن تمام خصوصیات مدل های IPS قبلی (شفافیت بسیار بالای صفحه نمایش و زاویه دید عالی و…) دارای ویژگی‌های انحصاری همچون قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چند قسمت جهت رویت همزمان چند پنجره، قابلیت نمایش دوتصویر از دو دستگاه به‌صورت همزمان، بلندگوی استریو و … هستند.

این دستگاه علاوه بر یک پورت DVI و دو پورت HDMI، مجهز به پورت  Display Port است؛ این پورت یک رابط ویدئوی دیجیتالی است که قادر به ارسال تصویر دیجیتال با رزولوشن اچ دی و همچنین صدا به مانیـتور است. این پورت موفق به اخذ عنوان قوی‌ترین واسط نمایشگر برای کامپیوتر توسط اتحادیه ی VESA گردیده است.

مانیتوری مناسب کار و بازی

باتوجه به کیفیت فوق‌العاده تصویر مانیتور سری UM65، این دستگاه برای بازی‌های کامپیوتری‌، تماشای فیلم و همچنین متخصصین طراحی بسیار مناسب است. قاب متالیک براق و پایه زیبا‌، طراحی UM65 را بسیار منحصربفرد نموده‌ است. از دیگر مزایای این مانیتورسازگاری با سیستم عامل  Mac است.

lg-monitor

مانیتورهای IPS ال‌جی با آخرین استانداردهای جهانی

در سال گذشته مانیتورهای IPS ال‌جی به سبب کیفیت بالای تصویر و طراحی مناسب، موفق به اخذ جوایز معتبری همچون Plus X آلمان‌، Red Dot Design و G-Mark ژاپن شده‌اند. مدل  IPS 23EA63 نیز از دیگر مانیتورهای LG است که به‌ دلیل کیفیت استثنایی‌، دقت بالای رنگ و زاویه دید عالی، گواهینامه Quality & Performance Mark) QPM) را از موسسه  Intertek دریافت نموده‌است.

شرکت مادیـران به‌عنوان نماینده انحصاری محصـولات کامپیوتری LG در ایران همزمان با بازارهای جهـانی اقدام به عرضـه و معرفی مانیتـورهای فـوق‌عریض با نام سـری جهان‌نما در سبد کالای خود نمـوده‌اســت. در حال حاضر مدل 25 اینچ این سـری (25UM65) به بازار عرضـه شده و به زودی سایز 29 اینج آن نیـز به بازار عرضه می‌گردد.

1 در مورد “مانیتورهای فوق عریض ال‌جی، سری UM65 گام به بازار ایران گذاشتند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH