اپل واچ سری 7 احتمالا در 2 اندازه 41 و 45 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد

پیش‌تر و در سال 2018 اندازه ساعت‌های هوشمند شرکت اپل از 2 مدل 38 و 42 میلی‌متری به 40 و 44 میلی‌متر افزایش یافت. اکنون تصویری از یک بند مچی که ظاهرا متعلق به اپل واچ سری 7 است؛ نشان می‌دهد که اندازه این مدل جدید احتمالا 1 میلی‌متر دیگر نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

تصویر زیر نمایی نزدیک از مدل 45 میلی‌متری اپل واچ را به معرض نمایش گذاشته است. اپل با این روش به مدل بند مورد استفاده در اسمارت‌واچ‌های خود اشاره می‌کند؛ زیرا بند ساعت‌ها در اندازه‌های مختلف معمولا با یکدیگر قابل تعویض نیستند.

چند روز قبل یک شخص خبرچین با نام Uncle Pan ادعا کرد که اپل واچ سری 7 در 2 اندازه 41 و 45 میلی‌متری عرضه خواهد شد. تصویر زیر نیز با همین اظهارات در ارتباط است. پیش‌تر اخباری پیرامون بازطراحی اپل واچ منتشر شده است.

بر این اساس مدل آینده اپل واچ مجهز به باتری داخلی با ظرفیت بالاتر، لبه‌های تخت و حواشی باریکتر خواهد بود. تصاویر CAD منتشر شده در اوایل سال جاری به افزایش اندازه اسمارت‌واچ‌های آینده اپل (چه به لحاظ اندازه ساعت و چه از نظر سایز نمایشگر) اشاره نداشتند (چرا که در صورت کاهش پهنای حواشی اطراف نمایشگر این موضوع بایستی در تصاویر انعکاس داده می‌شد).

موضوع جالب‌توجه اینکه Uncle Pan با وجود لیبل حک شده روی بند ساعت ادعا می‌کند که بندهای مچی جدید با اپل واچ‌های 44 میلی‌متری قدیمی سازگاری خواهند داشت. این موضوع بدان معناست که نقاط اتصال بندها به ساعت بدون تغییر باقی خواهند ماند.

این خبر برای کاربرانی که دارای بندهای موردعلاقه خود روی مدل‌های قدیمی‌تر اپل واچ هستند؛ مایه خرسندی خواهد بود. اپل واچ سری 7 به احتمال فراوان همزمان با گوشی‌های سری آی‌فون 13 معرفی خواهد شد. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تا به امروز، فروش آی‌فون‌های آینده از روز 17 سپتامبر (26 شهریور ماه) آغاز خواهد شد.

1 در مورد “اپل واچ سری 7 احتمالا در 2 اندازه 41 و 45 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH