ردمی K40S با تراشه اسنپ‌دراگون 870 و نمایشگر اولد 120 هرتزی عرضه خواهد شد

برند ردمی در 6 ماهه دوم سال گذشته اسمارت‌فون ردمی K30S Extreme Edition را روانه بازار کرد. این هندست یک پرچم‌دار مقرون‌به‌صرفه با نمایشگر LCD به‌شمار رفته و بازار هدف ویژه‌ای را به خود اختصاص داد. ردمی به منظور کنترل قیمت‌گذاری این محصول ناچار به استفاده از پنل LCD شد؛ مشخصه‌ای که در بازار گوشی‌های پرچم‌دار دیگر جایگاهی ندارد. بعلاوه این اسمارت‌فون با تراشه اسنپ‌دراگون 865 در دسترس مشتریان قرار گرفت. در آن مقطع زمانی، ردمی K30S به محض عرضه به بازار با استقبال تعداد زیادی از مصرف‌کنندگان مواجه شد. این هندست نه‌تنها به بهترین گزینه برای طرفداران نمایشگرهای LCD تبدیل شد؛ بلکه یک محصول پرچم‌دار با شاخص کارآیی به قیمت بالا به‌شمار می‌رفت. اکنون همه منتظر معرفی مدل جانشین این هندست با نام ردمی K40S هستند.

گزارش جدید یک خبرچین مشهور در شبکه اجتماعی Weibo با شناسه Digital Chat Station ظاهرا به اسمارت‌فون ردمی K40S اشاره دارد. بر اساس این گزارش هندست مذکور همراه با پردازنده اسنپ‌دراگون 870 روانه بازار خواهد شد. شایان به ذکر است که این هندست یک مدل مهندسی بوده و جزئیات آن پیش از عرضه می‌تواند دستخوش تغییر شود. بعلاوه این اسمارت‌فون مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از توانایی ارائه تصاویر با رزولوشن 6144×8192 پیکسل در خروجی برخوردار است.

ردمی K40S از یک نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد

ردمی K40S برای کاربرانی که نسبت به کیفیت بالای نمایشگر حساس هستند؛ احتمالا تا حدی ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد. اما این هندست از نمایشگر LCD استفاده نخواهد کرد. در عوض این گجت مجهز به یک پنل 6.7 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2400×1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. در عین‌حال ردمی K40S احتمالا از ایده نمایشگر مستقیم بهره خواهد برد. این پنل اگرچه با نمایشگرهای اولد خمیده و نیمه‌خمیده محبوب تفاوت دارد؛ اما کماکان یک نمایشگر فوق‌العاده به‌شمار می‌رود.

با این‌حال در اخبار جدید پیرامون ردمی K40S کماکان اختلاف نظرهایی به چشم می‌خورد. برخی گزارشات معتقدند که اسمارت‌فون شیائومی 11T در روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) معرفی شده و تحت‌عنوان ردمی K40S به بازار چین بازخواهد گشت. سری شیائومی 11T شامل 2 مدل مختلف خواهد بود. ورژن پیشرفته‌تر با تراشه اسنپ‌دراگون 888 و باتری داخلی 5000 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. این مدل از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. پیکره‌بندی کلی شیائومی 11T مشابه اسمارت‌فون می میکس 4 است.

سری ردمی K40 دارای محبوبیت بسیار زیادی بوده و ردمی K40S نیز صرفا این محبوبیت را افزایش خواهد داد. در حال حاضر سری ردمی K40 شامل 3 مدل مختلف با اسامی ردمی K40، ردمی K40 پرو و ردمی K40 پرو پلاس است. مدل‌های پرو و پرو پلاس دارای شباهت‌های متعددی بوده و مجهز به تراشه پرچم‌دار اسنپ‌دراگون 888 هستند. از سوی دیگر ورژن معمولی ردمی K40 از تراشه مقرون‌به‌صرفه اسنپ‌دراگون 870 بهره می‌گیرد. این نیمه‌هادی عملکردی مشابه با اسنپ‌دراگون 865 پلاس ارائه می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH