اپل موفق به رفع موانع تولید اپل واچ سری 7 شده است

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ اخیرا اخبار نگران‌کننده‌ای را با طرفداران اسمارت‌واچ‌های شرکت اپل در میان گذاشت. وی ادعا کرد که معرفی نسل جدید اپل واچ به‌دلیل بروز مشکلات تولید با تاخیر مواجه خواهد شد. اما این خبر احتمالا چندان ناگوار نخواهد بود؛ زیرا یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو طی آخرین یادداشت خود خطاب به سرمایه‌گذاران گزارش داد که این مشکلات هم‌اکنون برطرف شده‌اند.

آغاز فروش اپل واچ سری 7 یک روز پس از معرفی این گجت در رویداد 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) امری دور از انتظار خواهد بود؛ اما به گفته این تحلیل‌گر، شرکت اپل تولید انبوه اسمارت‌واچ آینده خود را در اواسط ماه سپتامبر آغاز نموده و فرآیند توزیع محصول از درب کارخانه تا فروشگاه‌ها نیز مدتی زمان خواهد برد. بدین‌ترتیب پنجره زمانی تولید انبوه برای مدت 2 هفته به عقب افتاده است؛ بنابراین فروش اپل واچ جدید احتمالا در اواخر ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

پنل اولد جدید G6 موجب بروز مشکلات تولید برای اپل شده است. این پنل پیش‌تر در هیچ یک از محصولات اپل به‌کارگیری نشده و در ساخت آن از کابل با طراحی جدید و فرآیندی متفاوت به منظور ارتقاء دوام استفاده شده است. همچنین بر اساس شنیده‌های قبلی تولید و به‌کارگیری پنل‌های G6 به‌مراتب آسان‌تر و ارزان‌تر از سایر نمایشگرها خواهد بود. بنابراین استفاده از این پنل ارزش چنین تاخیری را داشته است.

رندرهای اپل واچ سری 7

به گفته مینگ چی‌کو 70 درصد دستگاه‌های اپل واچ سری 7 توسط کمپانی Luxshare مونتاژ خواهند شد و این گجت‌ها پیش از نمونه‌های تولید شده توسط فاکسکان آماده عرضه به بازار خواهند بود. این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که فروش اپل واچ سری 7 تا پایان سال جاری به 14 تا 16 میلیون دستگاه خواهد رسید. بر اساس شایعات، اپل واچ سری 7 در اندازه‌های بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی (41 و 45 میلی‌متری) همراه با حواشی باریک‌تر جهت دستیابی به نمایشگر بزرگ‌تر روانه بازار می‌شوند.

1 در مورد “اپل موفق به رفع موانع تولید اپل واچ سری 7 شده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH