آموزش مخفی کردن عکس در آیفون

ایفون ۱۲ و دیگر مدل‌های این سری، امکان کنترل و مدیریت تصاویر را با برنامه Photos فراهم کرده است و می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های خود را توسط آن مخفی کرده و آن‌هایی که اجازه نمایش دارند را انتخاب کنید. وقتی که عکس‌ها و ویدیوها را پنهان می‌کنید، آن‌ها به آلبوم Hidden انتقال داده می‌شوند و بنابراین، در کتابخانه شما یا در ویجت‌های مختلف نمایش داده نخواهند شد. شما این قابلیت را با iOS 14 می‌‌توانید به‌صورت بهینه‌سازی شده هم داشته باشید. می‌توانید در این سیستم‌عامل این آلبوم را به‌صورت کامل غیرفعال کنید تا تصاویری که در این آلبوم قرار دارند، کاملا از دید مخفی شوند.

نحوه پنهان کردن عکس‌ها در آیفون

کافی است که بخش Photos را باز کرده و عکس و فیلمی که می‌خواهید پنهان شود را انتخاب کنید. در ادامه روی دکمه Share کلیک کرده و سپس روی Hide کلیک کنید. با تائید شما، عکس یا فیلم‌های انتخاب شده پنهان خواهند شد. شما از این طریق می‌توانید نمایش عکس‌ها و فیلم‌ها را در آیفون خود مدیریت کرده و به ویژگی‌های بیشتری هم دست پیدا کنید. شرایط ویژه‌ای برای دوربین گوشی آیفون ۱۳ هم فراهم شده است که عکس‌برداری را حرفه‌ای‌تر کرده و کاربران می‌توانند از آن‌ها برای مقاصد مختلف استفاده کنند.

در گوشی جدید آیفون ۱۳، می‌توانید از فیلم‌برداری پرتره بهره‌مند شده و سنسورهای جدید همراه با ویژگی‌های بهتری برای سنسور لیدار نیز شاهد باشید. همین موارد سبب می‌شود که حتی شرایط بهتری ایفون ۱۲ هم شاهد باشیم. ایفون ۱۲ محصولی بود که اپل از سنسور لیدار در آن رونمایی کرده و توانست که این ویژگی را بالاخره برای سری آیفون نیز اضافه کند. حال هنوز یک سال نشده، می‌توانیم شاهد یک به‌روزرسانی بزرگ برای این سنسور نیز باشیم و با خرید آیفون 13 می‌توانید از آن بهره مند شوید. برای یک خرید عالی، می‌توانید از شرایط عالی بازرگانی سیب استفاده کرده و یک خرید ایمن و راحت را تجربه کنید. آیفون ۱۳ با شرایط ویژه در اختیار شما قرار گرفته و هزینه‌های ابتدایی شما را کاهش خواهد داد.

خرید آیفون 13 به‌صورت اقساطی از بازرگانی سیب

وب سایت بازرگانی سیب این امکان را برای تمام خریداران و علاقه‌مندان محصولات اپل فراهم کرده است که محصولات موردنظر خود را با شرایط اقساطی خریداری کرده و نیازی به پرداخت تمام پول به‌صورت یکجا نداشته باشند. این قابلیت به شما کمک خواهد کرد که بیش از یک محصول از اپل خریداری کرده و در هزینه‌های خود در ابتدا صرفه جویی کنید. شما تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل را در ابتدا به‌صورت پیش پرداخت ارائه کرده و مباقی را در اقساط چند ماه به انتخاب خود پرداخت می‌کنید. شرایط ساده و ویژه‌ای در اختیار شما است که با توجه به قیمت ایفون ۱۲ پرو مکس و دیگر مدل‌ها، منطقی‌تر خواهد بود.

شرایط اقساطی آیفون و دیگر محصولات

از همین شرایط می‌توانید برای خرید آیفون 13 هم استفاده کرده و در شرایطی که قیمت مدل‌های مختلف آن بالا خواهد بود، با شرایط پرداخت عالی، در همان ابتدا این گوشی را در سبد خرید خود داشته باشید. ایفون ۱۳ به عنوان دستگاهی شناخته می‌شود که قابلیت‌های اررزشمند جذابی برای آن شایع شده است و می‌توانیم انتظار تغییرات بسیار زیادی را با آن داشته باشیم. این تغییرات سبب شده است که سیستم‌عامل iOS نیز اجرا و عملکرد بهتری با آن داشته و امکاناتی مانند پنهان کردن تصاویر در آن، به شیوه‌های دیگر هم در اختیار شما باشد.

از دیگر محصولات موجود در بازرگانی سیب اپل واچ و ایرپاد هستند که بدون هیچگونه پیش پرداختی قابل خریداری هستند، اپل واچ سری 6 و ایرپاد پرو جز این دسته از محصولات هستند. دارندگان آیفون ایکس به بالا می توانند از بازرگانی سیب به اندازه 60 درصد ارزش گوشی همراه خود شرایط اقساطی برای خرید انواع مک بوک داشته باشند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH