آی‌فون 13 و آی‌فون 13 پرو اپل برای نخستین بار از قابلیت eSIM دوگانه پشتیبانی می‌کنند

از زمانی‌که فناوری eSIM مورد توجه قرار گرفت و شرکت اپل آن‌را به‌عنوان یک استاندارد در آی‌فون‌های خود مورد پذیرش قرار داد؛ کاربران برای دسترسی به قابلیت اتصال 2 سیم‌کارت قادر به استفاده از یک سیم‌کارت فیزیکی و یک eSIM در هندست‌های خود شدند.

با این‌حال به‌دنبال عرضه مدل‌های جدید آی‌فون اکنون کاربران با روش جدیدی می‌توانند به نتیجه مشابه دست پیدا کنند. کلیه مدل‌های جدید آی‌فون شامل آی‌فون 13 مینی، آی‌فون 13، آی‌فون 13 پرو و آی‌فون 13 پرو مکس نه‌تنها از اتصال 2 سیم‌کارت به‌صورت یک سیم‌کارت فیزیکی و یک eSIM پشتیبانی می‌کنند؛ بلکه تمامی آن‌ها دارای قابلیت eSIM دوگانه هستند.

این موضوع بدان معناست که کاربران می‌توانند سیم‌کارت فیزیکی را به‌طور کامل کنار گذاشته و 2 عدد eSIM را به گوشی آی‌فون جدید خود اضافه نموده و از آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کنند.

بایستی خاطرنشان کرد که مستندات اپل به امکان استفاده از سیم‌کارت فیزیکی و ایجاد حالت 3 سیم‌کارته در سری آی‌فون 13 صریحا اشاره نکرده است. بنابراین به وجود چنین قابلیتی نبایستی چندان امیدوار بود. آی‌فون‌های جدید کماکان هندست‌هایی 2 سیم‌کارته محسوب می‌شوند و اکنون کاربران صرفا 2 روش متفاوت جهت دستیابی به آن‌را در اختیار دارند.

1 در مورد “آی‌فون 13 و آی‌فون 13 پرو اپل برای نخستین بار از قابلیت eSIM دوگانه پشتیبانی می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH