تمام آنچه که در مورد گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 ​​هواوی می‌دانیم

انتظار می‌رود که کمپانی فردا، سری جدید تلفن‌های هوشمند خود با نام نوا 9 را در کشور چین روانه بازار کند. در روز‌ها و ماه‌های گذشته اخبار متعددی از اسمارت‌فون‌های مذکور منتشر شده و بسیاری از مشخصات آن‌ها فاش شده است. اینک در این مطلب قصد داریم که تمامی جزئیاتی که تا کنون در مورد گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 بیان شده است را جمع‌آوری نموده و ارائه نماییم.

خلاصه‌ای از شایعات پیرامون سری هواوی نوا 9

در ماه ژوئن سال جاری، خبری منتشر شد که بیان داشت شرکت هواوی در حال کار بر روی سری جدید گوشی‌های هوشمند خود موسوم به نوا 9 است. مدت زمان کمی پس از فاش شدن مطلب فوق، گوشی‌های هوشمند این سری، موفق به اخذ گواهینامه‌های رسمی متعددی مانند TENAA شده و در وب‌سایت آن‌ها رویت شدند. بر اساس یافته‌های کنونی، گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 هواوی شامل دو اسمارت‌فون نوا 9 و نوا 9 پرو خواهد بود.

صفحه نمایش و طراحی

شایعات حاکی از آن است که این دو گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با حاشیه ‌های باریک خواهد بود که در قسمت فوقانی آن حفره‌ای تعبیه شده است. این حفره میزبان دوربین سلفی این دو گوشی هوشمند خواهد بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که صفحه نمایش اسمارت‌فون‌های سری نوا 9 دارای خمیدگی در کناره ها هستند. تفاوت عمده‌ی این دو دستگاه در ابعاد و اندازه صفحه نمایش است. گوشی هوشمند هواوی نوا 9 از یک صفحه نمایش اولد 6.57 اینچی با یک دوربین سلفی منفرد برخوردار است که در قسمت فوقانی و وسط صفحه نمایش آن جانمایی شده است. از سوی دیگر، اسمارت‌فون نوا 9 پرو نیز از یک صفحه نمایش بزرگتر 6.72 اینچی بهره می‌برد که در قسمت فوقانی و ناحیه چپ این نمایشگر حفره‌ای بیضی شکل، جهت استقرار دوربین سلفی دو‌گانه دستگاه در نظر گرفته شده است.

دوربین‌های هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو

انتظار می‌رود که خانواده نوا 9 هواوی به سیستم دوربین چهار‌گانه در پنل پشتی دستگاه مجهز باشد. به احتمال فراوان دوربین اصلی در هر دو گوشی هوشمند این سری یک لنز 50 مگاپیکسلی بوده و یک لنز فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماژول دوربین این دستگاه‌ها را کامل خواهد نمود.

در وجه جلوی اسمارت‌فون نوا 9 هواوی یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده و دوربین سلفی نوا 9 پرو نیز یک دوربین سلفی دو‌گانه 32 + 32 مگاپیکسل خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند مذکور از قابلیت فیلم‌برداری 4k نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تصاویر فاش شده گوشی هوشمند نوا 9

سخت‌افزار و نرم‌افزار سری نوا 9

خبرهایی که پیرامون مشخصات فنی این گوشی‌های هوشمند انتشار یافته نشان می‌دهند که سری نوا 9 هواوی به نسخه‌ی 4G چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G مجهز بوده و همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز گوشی هوشمند هواوی نوا 9 توسط یک باتری 4300 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین شود که این باتری از فناوری شارژ سریع 66 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. از طرف دیگر گوشی هوشمند نوا 9 پرو نیز دارای یک باتری کوچکتر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر‌ساعت بوده که از. فناوری شارژ سریع 100 وات پشتیبانی خواهد نمود.

رابط کاربری و سیستم عامل گوشی‌های هوشمند خانواده نوا 9

رنگ‌بندی و قیمت سری نوا 9

چندی پیش تصاویری زنده از گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 هواوی منتشر شد. این تصاویر نشان می‌داد که این گوشی‌ها در پیکربندی‌های مختلف و همراه با 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. تاکنون جزئیاتی درخصوص قیمت این اسمارت‌فون‌ها منتظر نشده است.
رندر‌های فاش شده نشان می‌دهد که خانواده نوا 9 کمپانی هواوی در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، آبی، سبز و بنفش روانه بازار خواهد شد.

1 در مورد “تمام آنچه که در مورد گوشی‌های هوشمند سری نوا 9 ​​هواوی می‌دانیم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH