الیمپوس شایعه همکاری با سامسونگ در زمینه دوربین پرچم‌دار گلکسی S22 را رد کرد

در فصل بهار و تابستان امسال شایعاتی مبنی بر همکاری شرکت‌های سامسونگ و الیمپوس در زمینه دوربین اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 منتشر شد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که چنین سناریویی عملی نخواهد شد.

گلکسی S22 از دوربین‌هایی با برند الیمپوس استفاده نخواهد کرد

اوایل هفته جاری کمپانی مشهور تولیدکننده دوربین موسوم به الیمپوس ضمن گفتگو با وبسایت آلمانی LetsGoDigital تائید کرد که در زمینه طراحی دوربین اسمارت‌فون جدید سامسونگ با کمپانی کره‌ای همکاری نمی‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا تاکنون مذاکراتی میان 2 برند صورت گرفته است یا خیر؛ اما احتمال همکاری شرکت‌های الیمپوس و سامسونگ در زمینه دوربین سری گلکسی S22 نزدیک به صفر است.

با این‌حال پرچم‌داران اخیر گلکسی در بخش دوربین عملکردی خیره‌کننده داشته‌اند و هیچ دلیلی وجود ندارد که تصور کنیم این سناریو برای سری گلکسی S22 صادق نخواهد بود؛ حتی اگر شایعه همکاری میان الیمپوس و سامسونگ واقعیت نداشته باشد. بر اساس شایعات گلکسی S22 اولترا از سیستم دوربین چهارگانه متفاوتی استفاده خواهد کرد. این ماژول احتمالا از ورژن به‌روزرسانی شده سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت‌کنندگی اپتیکی تصاویر (OIS) میزبانی خواهد کرد.

2 عدد لنز زوم (یکی از نوع تله‌فوتو با رزولوشن 12 مگاپیکسل و بزرگنمایی 3 برابری و دیگری از نوع پریسکوپی با رزولوشن 12 مگاپیکسل و بزرگنمایی 10 برابری) و یک لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. این 3 دوربین نیز از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کنند.

از سوی دیگر مدل‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس احتمالا از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل 3 سنسور 12 مگاپیکسلی (از جمله یک ماژول تله‌فوتو با زوم 3 برابری و یک لنز فوق‌عریض ناشناخته) استفاده می‌کنند.

در بخش دوربین سلفی نیز به‌نظر می‌رسد که هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از سنسورهای 10 مگاپیکسلی در قسمت جلویی استفاده خواهند کرد؛ در حالی‌که گلکسی S22 اولترا از یک دوربین 40 مگاپیکسلی ارتقایافته بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH