چگونه به شیوه درست تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا یکی از ارکان اصلی کسب و کارهای اینترنتی است. کسانی که تمایل دارند یک کسب و کار اینترنتی پرطرفدار و پردرآمد راه اندازی کنند، باید تمرکز و توجه زیادی روی محتوای خودشان بگذارند؛ زیر اگر محتوا درست باشد، مشتریان بالقوه بیشتری جذب می‌شوند و وقتی جذب مشتریان بالقوه بیشتر شود، مطمئناً احتمال فروش بیشتر می‌شود. حیات و بقای هر کسب و کاری به فروش آن وابسته است و اگر می‌خواهید کسب و کار اینترنتی شما دوام و بقا پیدا کند، باید تلاش کنید که فروش آن را به صورت مداوم افزایش دهید. تولید محتوا همان ابزاری است که به شما کمک می‌کند فروش خود را بیشتر کنید. در ادامه می‌خواهیم مسیری را به شما نشان دهیم که با استفاده از آن می‌توانید درآمد کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

آموزش؛ اولین گام برای موفقیت در هر کسب و کار

در دنیای امروز، آموزش حرف اول را می‌زند. حتی افراد متخصص و حرفه‌ای باید مدام در حال آموزش  دیدن باشند تا بتوانند دانشی جدید و به‌روز داشته باشند. در صورتی که می‌خواهید دانش خود را به‌روز کنید و به عنوان فردی متخصص شناخته شوید، بهتر دقایقی از روز را صرف کسب دانش جدید کنید و مطالب جدیدی یاد بگیرید. در صورتی که کسب و کار اینترنتی دارید و می‌خواهید فروش فعلی خود را حفظ و آن را ارتقا دهید، باید برای آموزش دیدن وقت بگذارید. اگر بخشی از زمان و منابع مالی خود را صرف آموزش نکنید، مطمئن باشید که دیر یا زود رقبا سهم شما را در بازار تصاحب می‌‌کنند و فروش و تبعاً درآمد شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد. تولید محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های تمام کسب و کارهای اینترنتی است. اگر می‌خواهید درآمدی عالی برای خودتان رقم بزنید، باید روی محتوای خودتان کار کنید و سعی کنید محتوایی کاربردی، متمایز و عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

مجموعه همیار آکادمی که سال‌ها است می‌کوشد فرهنگ کسب و کار اینترنتی و آنلاین را در ایران پیاده کند، سه دوره آموزشی عالی آماده کرده است. این دوره‌ها می‌تواند مزیت رقابتی شگفت انگیزی به کسب و کار شما بدهد و باعث شود که فروش کسب و کار خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در صورتی که می‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی پرفروش و پردرآمد داشته باشید، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

1. دوره آموزشی موبایل گرافی

یکی از دوره‌های آموزشی جدید، به‌روز و ارزشمند همیار آکادمی دوره موبایل گرافی است. در این دوره یاد می‌گیرید که با کمترین هزینه بهترین محتوای ویدیویی و تصویری را دانلود کنید. برخی از مدیران و صاحبان کسب و کار تصور می‌کنند که برای رسیدن به درآمدهای بالا باید بهترین ابزارها و تجهیزات را بخرند و سپس به کمک این تجهیزات محتوای باکیفیت و درجه یک تولید کنند. این در حالی است که با یک گوشی هوشمند ساده و کسب چند مهارت می‌توانید محتواهای درجه یک و ناب تولید و منتشر کنید. در ادامه به بخش‌های اصلی این دوره ارزشمند اشاره شده است:

عکاسی و تصویر برداری

شیوه عکاسی و تصویربرداری تأثیر زیادی در موفقیت محتوای شما دارد. برخی تصور می‌کنند ک حتماً باید گوشی یا دوربین عالی و گران‌قیمت داشته باشند تا تصویر یا ویدیویی که ضبط می‌کنند خوب و عالی از آب دربیاید. این در حالی است که شیوع عکاسی و تصویربرداری خیلی مهم است. اگر شیوه عکاسی و تصویربرداری را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید، مطمئن باشید که می‌توانید با یک گوشی ساده هم تصاویر عالی بگیرید. در دوره موبایل گرافی نحوه عکاسی و تصویربرداری را به صورت حرفه‌ای یاد می‌گیرید.

آموزش نورپرداری و ایجاد صدای عالی

دومین بخش مهم این دوره، آموزش نورپردازی و صداپردازی است. مدرس این دوره، محمد اصفهانیان است که سال‌ها سابقه کار و فعالیت در حوزه تدوین را دارد و تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی، تبلیغاتی و آموزشی مختلفی کار تدوین انجام داده است. او به شما آموزش می‌دهد که برای تصاویر و ویدیوهای خودتان چگونه نورپردازی و صداپردازی کنید.

آموزش ادیت تصویر و ویدیو

گام مهم بعدی که محمد اصفهانیان در تدریس این دوره ارزشمند برمی‌دارد، آموزش استفاده از ابزارهای ادیت ویدیو و تصویر است. اگر کار با این ابزارها را یاد بگیرید، مطمئن باشید که می‌توانید به راحتی تصاویر و ویدیوهایی درجه یک و ارزشمند تولید کنید و در سایت یا شبکه‌های اجتماعی خودتان قرار دهید. این دوره تأثیر بسیار زیادی در موفقیت محتوای شما دارد. در صورتی که می‌خواهید محتوای تصویری و ویدیویی عالی و چشم‌نواز تولید کنید این دوره می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت شما ایفا کند. با تولید محتوای متمایز مطمئن باشید که کسب و کار شما خیلی زود به اهداف خودش دست پیدا می‌کند.

2. دوره آموزشی کسب درآمد از سایت

دومین دوره آموزشی که می‌تواند به شما کمک کند محتوای عالی تولید کنید و فروش کسب و کار اینترنتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید، دوره آموزشی کسب درآمد از سایت است. این دوره یکی از دوره‌های خاص این مجموعه است که در آن کلی نکته و درس برای افزایش درآمد خود یاد می‌گیرید. در صورتی که می‌خواهید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید یا آن را توسعه دهید حتماً برای شرت در این دوره ارزشمند ثبت نام کنید. در ادامه به چند مورد از عناوین اصلی این دوره اشاره شده است:

قرار گرفتن در رتبه اول گوگل

یکی از مهم‌ترین اهدافی که هر کسب و کار اینترنتی باید مد نظر قرار دهد قرار گرفتن در رتبه اول گوگل است. دوره آموزشی کسب درآمد از سایت به شما یاد می‌دهد که چگونه محتوای خود را تولید کنید و چگونه از دانش سئو استفاده کنید که در رتبه اول گوگل قرار بگیرید.

چیدمان سایت، ساخت محصول و آرایش بخش فروشگاه سایت

یکی از قابلیت‌های این دوره این است که همیار آکادمی خودش سایت را با نام دامنه دلخواه شما طراحی می‌کند و به شما تحویل می‌دهد. پس از آنکه طراحی سایت به پایان رسید، یاد می‌گیرید که روی آن کار کنید و در واقع کسب و کار اینترنتی خود را مدیریت کند. شیوه چیدمان سایت، ساخت محصول و آرایش بخش فروشگاه سایت یکی از سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی است.

بازاریابی و فروش

در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه برای محصولات خود بازاریابی کنید و در نتیجه فروش محصولات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در این بخش حتی یاد می‌گیرید که چگونه محصولات خود را قیمت‌گذاری کنید و کاری کنید که مشتریان برای خرید محصولات شما متقاعد شوند.

3. دوره آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

سومین دوره آموزشی همیار آکادمی، دوره کسب درآمد از اینستاگرام است. در این دوره یاد می‌گیرید که اینستاگرام را به ماشین تولید ثروت خودتان تبدیل کنید. در صورتی که می‌خواهید درآمد کسب و کار اینترنتی خود را افزایش دهید، باید در رسانه اینستاگرم هم فعال باشید و مشتریان بالقوه خودتان را در این رسانه جذب کنید.

دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی به شما کمک می‌کند که محتوای بی‌نظیر و اصولی در اینستاگرام خود منتشر کنید و مخاطبان زیادی را به سمت برند خود جلب و جذب کنید. با شرکت در این دوره می‌توانید به راحتی گوی سبقت را از رقبای خود بربایید و سهم زیادی از بازار را از آن خودتان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره ارزشمند کافی  است وارد سایت همیار آکادمی شوید، سپس از منوی بالای این سایت وارد بخش دوره‌های آموزشی شوید و در نهایت آموزش اینستاگرام را انتخاب کنید.

با همیار آکادمی، به کسب و کار اینترنتی خود رونق و قدرت ببخشید

همیار آکادمی در سال‌های اخیر تمام تلاش خود را کرده که مدیران و صاحبان کسب و کار حضوری را به آنلاین کردن کسب و کار سوق دهد؛ زیرا کسب و کار آنلاین مزایای زیادی دارد و در دنیای امروز کسب و کارهایی رشد و پیشرفت می‌کنند که از اینترنت برای رشد و ارتقای خود کمک بگیرند. بسیاری از بزرگان کسب و کار و بیزینس در ایران و جهان بر این باور هستند که کسب و کارهایی که اینترنتی نشوند، محکوم به نابودی و فنا هستند. بنابراین اگر خواهان یک برند ماندگار و بادوام هستید، باید هر چه زودتر کسب و کار خود را آنلاین و اینترنتی کنید.

در صورتی که تمایل دارید با دوره‌های حرفه‌ای همیار آکادمی آشنا شوید، کافی است به وب‌سایت همیار آکادمی بیایید و سپس وارد بخش دوره‌‌های آموزشی شوید. در این بخش دوره‌های مختلفی هست که به شما کمک می‌کند برندی همیشگی و جاودانه داشته باشید. همچنین در این سایت مقالات ارزشمندی وجود دارد که با مطالعه آن‌ها می‌توانید دانش خود را در مورد مسائل مختلف بیزینس بیشتر کنید. همیار آکادمی می‌تواند یار و یاور همیشگی شما در مسیر راه اندازی کسب و کار آنلاین موفق باشد.

منبع این مقاله: وب‌سایت همیار آکادمی

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH