اسمارت‌فون شیائومی CC11 پرو با نمایشگر 4K در وبسایت TENAA رویت شد

کمپانی شیائومی در تدارک عرضه یک دستگاه جدید در آینده‌ای نزدیک است و آخرین فهرست منتشر شده در وبسایت TENAA نیز چنین فرضیه‌ای را اثبات می‌کند. هویت این گجت به‌طور قطعی مشخص نیست؛ اما دستگاه با شماره مدل 2109119BC احتمالا همان شیائومی CC11 پرو است.

فهرست TENAA برخی مشخصات این هندست معرفی نشده را مورد تائید قرار داده است. بر این اساس اسمارت‌فون مذکور مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی اولد با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل خواهد بود. استفاده از چنین رزولوشنی جالب‌توجه است؛ زیرا یک تلویزیون 4K نیز از چنین رزولوشن و نسبت ابعادی بهره می‌گیرد.

انرژی مورد نیاز این گجت از طریق یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. پردازنده 8 هسته‌ای با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز در کنار 6، 8، 12 و 16 گیگابایت رم و 64، 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی سایر ویژگی‌های این هندست را تشکیل می‌دهند. این هندست در مدل‌های رنگی قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه‌ای، آبی، بنفش، مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و 2 ماژول ثانویه 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. به‌نظر می‌رسد که یکی از دوربین‌های 8 مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر فوق‌عریض بوده و دیگری نیز بر اساس گزارشات قبلی مجهز به لنز تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی 5 برابری خواهد بود. همچنین اطلاعات فهرست از وجود اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر حکایت دارند.

فهرست مشخصات دستگاه شیائومی 2109119BC در وبسایت TENAA

اسمارت‌فون شیائومی CC11 طی ماه گذشته در پایگاه داده آژانس رگولاتوری TENAA رویت شد. بنابراین میان 2 مدل مورد اشاره تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت؛ اما در واقع این اطلاعات برای تعیین مدل دستگاه‌های مورد اشاره (شیائومی CC11 و CC11 پرو) کماکان کافی نیستند.

1 در مورد “اسمارت‌فون شیائومی CC11 پرو با نمایشگر 4K در وبسایت TENAA رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH