قیمت و رنگ‌بندی گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو برای بازار اروپا فاش شد

پیش بینی می‌شود که کمپانی گوگل در تاریخ 19 اکتبر سال جاری از گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو رونمایی کرده و این تلفن‌های هوشمند را تا روز 28 اکتبر در بازار‌های جهانی عرضه کند. خبری که به تازگی از یک کانال یوتوب، موسوم به This is Tech Today که توسط شخصی به نام برندون لی اداره می‌شود، منتشر شده، قیمت گذاری این دو دستگاه جدید کمپانی گوگل را در بازار اروپا فاش کرده است.

منبع فوق به تصویری دسترسی یافته است که طبق ادعای آقای لی، از شخصی دریافت شده که مشغول کار در یک شرکت بزرگ در اروپا است. شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده، نشان می‌دهد که نام رمز Oriole متعلق به گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 بوده و اسمارت‌فون پیکسل 6 پرو نیز با نام رمز Raven شناخته می‌شود.

در تصویری که از طریق کانال یوتوب فوق‌الذکر انتشار یافته است، برای مدل Oriole (گوگل پیکسل 6)، دو برچسب قیمتی 548 و 649 یورو ذکر شده است. شواهد موجود از این امر حکایت دارند که این دو برچسب قیمتی متعلق به دو نسخه متفاوت از گوگل پیکسل 6 است که یکی از آن‌ها داری 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده و نسخه ثانویه دارای 8 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

گوشی هوشمند دیگری نیز موسوم به Raven (گوگل پیکسل 6 پرو) در پایگاه مذکور با قیمت 899 یورو عنوان شده است. شایان ذکر است که وب‌سایت 9to5Google نیز همین اطلاعات جدید را از سری پیکسل 6 منتشر نموده، اما این وب‌سایت مدعی شده است که قیمت گذاری محصولات جدید کمپانی گوگل را از منبع دیگری در اروپا اخذ کرده است.

مشخصات گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

شایعات حاکی از آن است که اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6 پرو در سه پیکربندی روانه بازار خواهد شد. این سه نسخه به ترتیب دارای 12 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، 12 گیگابایت حافظه‌ی رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی و 12 گیگابایت حافظه‌ی رم + 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی خواهد بود. با توجه به این نکته که نسخه‌ی پایه این گوشی هوشمند 899 یورو قیمت گذاری شده است، احتمالا دو نسخه دیگر 999 و 1099 یورو قیمت خواهند داشت.

گفتنی است که گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در پنج رنگ قرمز، سبز، مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهند شد. طبق شایعات منتشر شده، کمپانی گوگل رنگ مشکی گوشی‌های هوشمند فوق الذکر را با نام Carbon و رنگ سبز آن‌ها را نیز با نام Fog به بازار عرضه خواهد کرد.

3 در مورد “قیمت و رنگ‌بندی گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو برای بازار اروپا فاش شد”

    1. امیرمحمد خاکپور

      باید توجه داشته باشید که گوشی های گوگل در مقایسه با آیفون ها قیمت معقولی دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH