تصاویر رسمی اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT پیش از معرفی آن در روز 21 مهر ماه منتشر شد

خانواده محصولات وان‌پلاس اخیرا به تدریج پیچیده‌تر شده و دستگاه آینده کمپانی نیز یقینا این روند را معکوس نخواهد کرد. اکنون روی کلام با وان‌پلاس 9RT است. کمپانی چینی اخیرا تائید کرد که اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT در ساعت 19:30 روز 13 اکتبر (21 مهر ماه) به‌طور رسمی در کشور چین معرفی خواهد شد. شایعات پیشین از معرفی این هندست در روز 15 اکتبر (23 مهر ماه) حکایت داشتند؛ اما اکنون نادرستی این شایعات به اثبات رسیده است.

وان‌پلاس 9RT پیش‌تر در پایگاه داده بنچمارک رویت شده و انتظار می‌رود که با سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار شود. این هندست ظاهرا در 3 مدل رنگی مختلف تولید شده و امروز نخستین تصاویر مطبوعاتی آن منتشر شده است. این تصاویر الگوی طراحی هندست را به نمایش گذاشته و عمده توجه آن‌ها بر ماژول دوربین متمرکز شده است.

وان‌پلاس 9RT اساسا ورژن بازبینی شده وان‌پلاس 9R به‌شمار می‌رود؛ اسمارت‌فونی که پیش‌تر در ماه آوریل به بازار عرضه شد. شایعات مخابره شده تا به این لحظه نشان می‌دهند که وان‌پلاس 9RT مجهز به نمایشگر 120 هرتزی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ 65 واتی خواهد بود. تمامی این امکانات مشابه هندست نسل قبلی هستند. به‌روزرسانی بزرگ احتمالا در سنسور دوربین اصلی مشاهده خواهد شد. برخی شایعات از به‌کارگیری سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی حکایت دارند.

همچنین وان‌پلاس احتمالا تراشه اسنپ‌دراگون 870 موجود در وان‌پلاس 9R را کنار گذاشته و در عوض از پردازنده قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 888 استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس 9RT صرفا در بازارهای هندوستان و چین قابل دسترس خواهد بود.

کمپانی وان‌پلاس اخیرا با انتشار یک فایل GIF صحت تصاویر فوق را مورد تائید قرار داد.

1 در مورد “تصاویر رسمی اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT پیش از معرفی آن در روز 21 مهر ماه منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH