تمام نسخه‌های اپل واچ سری 7 به صورت محدود عرضه خواهند شد!

گزارشات حاکی از آن است که عرضه اپل واچ سری 7 با محدودیت‌هایی مواجه شده است. گفتنی است که تاریخ تحویل ساعت‌های هوشمند جدید کمپانی اپل به ماه نوامبر انتقال یافته و با توجه به استقبال زیاد، کاربران و مشتریان موفق به خرید مدل‌های مد نظر خود نشده‌اند.

تاریخ تحویل نسل جدید اپل واچ

شایان ذکر است که تاریخ تحویل محصولات پیش فروش شده اپل هرساله نسبت به اولین تاریخ اعلام شده دچار تغییر شده و به تعویق می‌افتد. اما باید توجه داشت که عرضه اپل واچ سری 7 محدود‌تر از نسل‌های پیشین نیز خواهد بود. مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شده بود که تمام نسخه‌های نسل جدید اپل واچ از تاریخ 8 اکتبر 2021 سفارش‌گیری و در تاریخ 15 اکتبر نیز در دسترس کاربران قرار گیرد.

با این حال دقایقی پس از شروع ثبت سفارشات اولیه، روند سفارش‌گیری اپل واچ نسل جدید برای کاربران مشکلاتی را به همراه داشته است. از قرار معلوم تنها پس از گذشت یک ساعت از آغاز سفارش‌گیری ساعت هوشمند کمپانی اپل، تاریخ تحویل و ارسال آن‌ها به 26 اکتبر تغییر نموده و در این تاریخ برای کاربران ارسال خواهد شد.

پس از کامل شدن ظرفیت پذیرش و تحویل تاریخ 15 اکتبر، شرکت اپل محدوده‌ای دیگر را برای تاریخ تحویل محصولات خود معین کرد. بنابر شواهد موجود، تاریخ تنظیم شده برای تحویل اپل واچ سری 7 مابین تاریخ‌های 26 تا 28 اکتبر ذکر شده است. گفتنی است که در زمان پیش‌فروش مدل‌های اپل واچ جدید با جنس بدنه فولاد ضد زنگ و تیتانیوم، محدوده 2 تا 9 نوامبر سال جاری به عنوان تاریخ تحویل آن‌ها ذکر شده است.

اتفاق مشابه نسخه فوق الذکر برای نسخه 41 میلی‌متری موسوم به Hermes نیز رخ داد. پس از گذشت یک ساعت از آغاز زمان پیش‌فروش، تاریخ تحویل نسخه 45 میلی‌متری اپل واچ سری 7 نیز به تاریخی مابین 16 تا 23 نوامبر منتقل شد.

تجربه پیش‌خرید متفاوت

با توجه به تعویق زود هنگام تاریخ تحویل اکثر نسخه‌های نسل جدید اپل واچ، انتظار می‌رود که برخی از مدل‌های خاص این محصول برای تحویل در تاریخ 15 اکتبر در دسترس نباشند. با این وجود همچنان تردید و سردرگمی‌هایی در میان خریداران این محصولات وجود دارد. چراکه تلاش کاربران مختلف جهت سفارش هر نسخه، نتایج متفاوتی را در پی داشته است.

به گزارش رسانه AppleInsider، یکی از کارکنان این وب‌سایت موفق به ثبت سفارش نسخه تیتانیومی اپل واچ سرس 7 با تاریخ تحویل 15 اکتبر شده است. اما به طور همزمان افراد دیگر با مشکلات متناوب در خصوص عدم ثبت درخواست خود برای خرید نسخه دلخواه اپل واچ نسل جدید مواجه شده‌اند.

گفتنی است که پیش از شروع عرضه اپل واچ سری 7 گزارش شده بود که به احتمال فراوان عرضه ساعت هوشمند جدید اپل به طور غیرمعمولی با محدودیت‌هایی همراه خواهد بود. علت این امر نیز این حقیقت عنوان شده که کمپانی اپل کار تولید این محصولات را دیرتر از حد معمول و در ماه سپتامبر آغاز نموده است.

لازم به ذکر است که تاریخ تحویل شناور اپل واچ سری 7، که توسط اپل در نظر گرفته شده، برای ثبت سفارش کلیه نسخه‌ها از فروشگاه آنلاین اپل اعمال می‌شود. در حال حاضر در صفحه پیش‌خرید اپل واچ سری 7 عنوان شده است که اکثر مدل‌های این محصول از روز 15 اکتبر سال جاری در این فروشگاه در دسترس خواهند بود.

2 در مورد “تمام نسخه‌های اپل واچ سری 7 به صورت محدود عرضه خواهند شد!”

  1. کاش الان تو امریکا بودم و تمام محصولات اپل رو قسطی میخریدم و تنها دردم فمینیسم و نژاد پرستی بود 🙁

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH