اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 مجهز به نمایشگر E5 LTPO ساخت سامسونگ خواهد بود

در حال حاضر کمپانی وان‌پلاس برای عرضه یک پرچم‌دار جدید هیچ برنامه‌ای ندارد؛ در عوض تولیدکننده چینی در تدارک معرفی یک پرچم‌دار پایین‌رده موسوم به وان‌پلاس 9RT در روز 13 اکتبر (21 مهر ماه) است. اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده کمپانی، وان‌پلاس 10 نامگذاری شده و احتمالا در 3 ماهه نخست سال 2022 روانه بازار می‌شود. اگرچه زمان عرضه رسمی این محصول هنوز اعلام نشده است؛ اما اکنون جزئیات انگشت‌شماری در خصوص پرچم‌دار آینده وان‌پلاس به‌دست آمده است.

بر اساس اظهارات یک خبرچین مشهور هندی با نام Yogesh Brar اسمارت‌فون نسل جدید وان‌پلاس 10 مجهز به نمایشگر E5 LTPO ساخت شرکت سامسونگ خواهد بود. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی و قابلیت تنظیم دینامیکی رفرش‌ ریت پشتیبانی خواهد کرد.

بنابراین نرخ نوسازی نمایشگر اسمارت‌فون بسته به نوع کاربری و محتوای در حال پخش روی پنل به‌صورت یکپارچه و خودکار افزایش یا کاهش خواهد یافت. این موضوع موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شده و مدت شارژدهی باتری را افزایش خواهد داد.

وان‌پلاس با به‌کارگیری نمایشگر E5 LTPO کوچک‌ترین ریسکی را نخواهد پذیرفت؛ چرا که بر اساس اعلام وبسایت دیسپلی‌میت این پنل در واقع بهترین عملکرد ممکن در صنعت نمایشگرها را ارائه می‌دهد. اسمارت‌فون آینده پیکسل 6 گوگل نیز احتمالا از همین نمایشگر استفاده خواهد کرد. در حال حاضر گوشی IQOO 8 پرو نیز مجهز به جدیدترین پنل نمایشگر ساخت سامسونگ است.

اگرچه نمایشگر مورد استفاده توسط وان‌پلاس 10 احتمالا یکی از برترین نمونه‌های موجود در بازار به‌شمار خواهد رفت؛ اما این هندست به لحاظ طراحی با مدل نسل قبلی خود تفاوت چندانی نخواهد داشت. در صورت صحت شایعات اخیر می‌توان استدلال کرد که پرچم‌دار آینده وان‌پلاس از الگوی طراحی بسیار مشابه با وان‌پلاس 9 پرو برخوردار خواهد بود. بی‌تردید با نزدیک شدن به موعد عرضه وان‌پلاس 10 به تدریج جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون منتشر خواهد شد.

1 در مورد “اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 مجهز به نمایشگر E5 LTPO ساخت سامسونگ خواهد بود”

  1. تفاوت شیائومی و وان پلاس تو سیستم بازاریابی این دوتاس
    اگه وان پلاس بازاریابی قوی تری داشت الان برند اول دنیا میشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH