راهنمای انتخاب تبلت دانش آموزی

امروزه با توجه به شرایط زندگی جامعه و مردم، تحصیل و تدریس آنلاین در کنار تحصیل حضوری رواج یافته است و افراد مختلفی با توجه به شرایط موجود به تحصیل مجازی می پردازند از این رو برای آنها داشتن تبلت دانش آموزی مناسب ضروری است.

از دانش آموزان ابتدایی گرفته تا دانشجویان کارشناسی، امکان تحصیل آنلاین برای همه موجود است از این رو برخی معتقدند که با تدریس آنلاین می توانند خدمات آموزشی بهتری را ارائه کنند، اما این باور به خود دانش آموزان وابسته است.

در زمان نشر این مقاله همه گیری ویروس کرونا باعث شده است تا اکثر دانشگاه ها و مدارس به صورت غیر حضوری برگزار شوند. از این رو افراد زیادی با کمک کامپیوتر های خود یا تبلت دانش آموزی خود به ادامه تحصیل آنلاین می پردازند.

از آنجا که خانواده ها در تحصیل فرزندان خود مهمترین نقش را دارند، آنها انتخاب یک وسیله دیجیتال مناسب مانند یک تبلت دانش آموزی جهت ادامه تحصیل فرزندان خود ضروری می دانند.

در ادامه با معرفی تبلت های مناسب برای دانش آموزان قصد داریم یک راهنمای خرید تبلت های دانش آموزی مناسب  برای والدین گرامی و دانشجویان محترم را معرفی کنیم.

معرفی تبلت های دانش آموزی

قبل از معرفی تبلت ها و اشاره به ویژگی های آنها، قصد داریم به نکاتی اشاره کنیم که شما را در انتخاب هر چه بهتر راهنمایی خواهد کرد.

 

شرکت ها و برند های برتر

در زیر پنج تا از بهترین و معروف ترین شرکت های سازنده تبلت و تلفن همراه را نام خواهیم برد و مقداری درباره آنها خواهیم نوشت.

اپل: شرکت فناوری آمریکایی اپل را حتما می شناسید که توسط استیو جابز بنیانگذاری شده است. این شرکت بهترین دستگاه های موبایلی را تولید می کند. قیمت محصولات این شرکت اغلب بالا است.

سامسونگ

در هر خانه ای حداقل یکی از محصولات شرکت قدرتمند کره ای سامسونگ وجود دارد. این شرکت علاوه بر ساخت لوازم خانگی، دستگاه های اندرویدی نیز تولید می کند که در ادامه با نمونه محصولات آن آشنا خواهیم شد.

مایکروسافت

این شرکت آمریکایی علاوه بر ساخت نرم افزار های قدرتمند، ساخت لپتاپ و تبلت دانش آموزی را نیز در چرخه تولید خود دارد.

 

هواوی

 

شرکت چینی هواوی نیز، یکی از شرکت های قدرتمند در ساخت و تولید لوازم دیجیتال مانند تلفن همراه و تبلت می باشد که در چند سال اخیر بسیار درخشیده است.

لنوو

شرکت چینی لنوو، از قدرتمند ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت و تولید دستگاه های اندرویدی و ویندوزی و… می باشند. امروزه می توانید محصولات بسیاری را از این برند در بازار و دفاتر کار مشاهده کنید. در ادامه برخی از محصولات این شرکت را معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی 6 تبلت خوب با قیمت مناسب

تبلت اپل مدل IPad Mini 5

آیپد مینی 5 محصولی فوق العاده از شرکت اپل که دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رام است.

این آیپد قادر به نصب سیم کارت نیست، اما دارای قلم لمسی و حسگر اثرانگشت است. امکانات بالای این آیپد موجبات استفاده فراوان به عنوان تبلت دانش آموزی را فراهم آورده است. لازم به ذکر است که قیمت این آیپد مقداری بالا است.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab A7

 

اگر به یک تبلت دانش آموزی خوب نیاز دارید، ما این تبلت را پیشنهاد می کنیم. این دستگاه محصولی از شرکت معروف سامسونگ است و دارای کیفیت بالایی میباشد.

با ارائه صفحه نمایش10.4   اینچی و 3 گیگابایت رام، تجربه کاربری لذت بخشی را ارائه می کند.

همچنین این دستگاه دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی است و میتواند تا یک ترابایت حافظه خارجی را ساپورت کند. لازم به ذکر است که این دستگاه می تواند انواع سیم کارت ها را پشتیبانی کند.

 تبلت سامسونگ Galaxy TAB A

 

این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و یک ترابایت حافظه خارجی را دارد.

داشتن 2 گیگابایت رام و 32 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر ویژگی های این دستگاه است.

این تبلت به بلندگوی قدرتمند مجهز است و صفحه نمایش آن قادر به دریافت چند لمس می باشد.

این تبلت دانش آموزی، 8 اینچی می باشد و صفحه نمایش آن از نوع TFT است.

تبلت لنوو مدل TAB M7

 

این تبلت 7 اینچی، قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه را دارد. همچنین دارای 2 گیگابایت رام و 32 گیگابایت حافظه داخلی است.

می تواند از شبکه اینترنتی 4G پشتیبانی کند، و تجربه کاربری خوبی را رقم بزند.

تبلت هوآوی MatePad T 8

 

تبلت 8 اینچی هواوی، دارای 2 گیگابایت رام و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. این تبلت از سیم کارت و کارت حافظه پشتیبانی می کند. همچنین می تواند خدمات اینترنتی 4G را نیز ارائه کند.

صفحه نمایش این دستگاه دارای رزولوشن 1280*800 می باشد که از نوع LCD است.

تبلت لنوو TAB M8

 

از دیگر تبلت های دانش آموزی، می توان به لنوو M8 اشاره کرد که دارای صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280*800 می باشد. این دستگاه 2 گیگابایت رام دارد و از 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می برد.

امکان ارتقاء نسخه اندروید به 10، و داشتن دوربین 9 مگاپیکسلی از دیگر مزیت های این دستگاه است.

در بالا سعی کردیم شش تا از بهترین انواع تبلت دانش آموزی در برند های مختلف را به شما معرفی کنیم.

 

برند های اپل، سامسونگ، لنوو و هواوی از مشهورترین و بهترین برند های موجود در بازار هستند.

اغلب محصولات شرکت اپل و سامسونگ گرانقیمت هستند اما کیفیت بالاتری را نسبت به سایر برند ها ارائه می دهند.

معمولا قیمت محصولات میان رده لنوو و هواوی مناسب تر از برند های اپل و سامسونگ می باشند. از این رو، گزینه های مناسبی برای انتخاب و خرید به عنوان تبلت دانش آموزی هستند.

 

اگر شما نیز قصد دارید برای فرزندان خود تبلتی مناسب خریداری کنید باید به فاکتور های زیر توجه کنید:

برند – قدرت رام – میزان حافظه داخلی – پشتیبانی از سیم کارت – وضعیت شبکه اینترنت – سایز و رزولوشن صفحه نمایش – کیفیت دوربین و قیمت مناسب.

تمامی پارامترهای فوق برای انتخاب تبلت مناسب باید مورد توجه قرار بگیرند.

 

قطعا داشتن تبلت دانش آموزی مناسب و استفاده مفید از آن، می تواند در کیفیت تحصیلی فرزند شما در هنگام تحصیل مجازی یا حضوری مدارس بسیار موثر باشد. بنابراین شما میتوانید با کمک توضیحات و راهنمای های فوق به آسانی برای خرید تبلت مورد نظر اقدام کنید.

توجه در صورت نیاز خرید اقساطی تبلت ها  میتوانید به فروشگاه اینترنتی آترامارت مراجعه نمایید .

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “راهنمای انتخاب تبلت دانش آموزی”

  1. آیپد مینی تبلت دانش آموزی محسوب میشه؟ مارک تبلت بچه من یادم نیست چیه ولی 5 سال پیش پونصد تومن خریدم همونم از سرش زیادیع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH