سری پیکسل 6 گوگل با رنگ‌‌بندی جالب عرضه خواهد شد

ساعاتی پیش اسامی رسمی گزینه‌های رنگی گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو فاش شد. الگوی نام‌گذاری خاص این رنگ‌ها دقیقا مطابق با اسامی دیگری است که از سری پیکسل مشاهده شده است. افزون بر این گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی گوگل، نسخه 512 گیگابایتی اسمارت‌فون پیکسل 6 پرو را برای برخی از مناطق عرضه خواهد نمود.

اسامی رسمی رنگ‌های سری پیکسل 6

گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 در سه رنگ با نام‌های زیر روانه بازار خواهد شد:
– Kinda Coral
– Sorta Seafoam
– Stormy Black

اسمارت‌فون گوگل پیکسل 6 پرو نیز به عنوان گل سرسبد این سری، در گزینه‌های رنگی زیر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت:
– Sorta Sunny
– Cloudy White
– Stormy Black

اطلاعات مذکور که از طریق حسابی در رسانه توئیتر موسوم به This Is Tech Today منتشر شده است، در کنار ارائه گزینه‌های رنگی گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 6، جزئیات قیمت به‌روز شده آن‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است. همان‌گونه که در ابتدای این خبر ذکر شد گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 در سه گزینه رنگی Kinda Coral، Sorta Seafoam و Stormy Black در دسترس خریداران خواهد بود. به نظر می‌رسد که دو گزینه آخر همان رنگ‌های سفید و مشکی بوده و گزینه Kinda Coral نیز احتمالا مشابه رنگ نارنجی خواهد بود.

از سوی دیگر، گوشی هوشمند گوگل پیکسل 6 پرو نیز در سه گزینه رنگی شامل Sorta Sunny ،Cloudy White ،Stormy Black عرضه می‌شود. شایان ذکر است که این اسمارت‌فون در پیکربندی‌هایی همراه با 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برای بازار ایالات متحده آمریکا و بازار جهانی عرضه خواهد شد. البته گفته می‌شود که نسخه متفاوتی از پیکسل 6 پرو در برخی مناطق ارائه خواهد شد. گزارش مذکور نشان می‌دهد که اگرچه نسخه جهانی این اسمارت‌فون با دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس خواهد بود، اما گوگل برای بازار‌های ایالات متحده آمریکا و استرالیا یک نسخه دیگر از این گوشی هوشمند با فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH