تصاویر کیس‌ سامسونگ گلکسی S22 اولترا الگوی طراحی این هندست را تائید می‌کنند

الگوی طراحی نامتعارف اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا چند هفته قبل لو رفت و اکنون شواهد بیش‌تری دال بر تائید این سبک طراحی عجیب به‌دست آمده است. وبسایت Gizmochina اخیرا به مجموعه‌ای از رندرهای جدید دست یافته که ظاهرا توسط تولیدکنندگان ثالث گردآوری شده‌اند. تمامی این تصاویر، الگوی طراحی پیش‌تر نمایش داده شده برای پرچم‌دار سامسونگ را مورد تائید قرار می‌دهند.

تصاویر جدید نیز نشان‌دهنده اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا با ماژول دوربین پشتی عجیب و P شکل هستند. این ماژول شامل 4 سنسور دوربین، حسگر فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED است. در واقع پیکره‌بندی دوربین مشابه الگوی رویت شده در پنل پشتی اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا است؛ با این تفاوت که ماژول دوربین بازطراحی شده و اکنون از یک بلوک برجسته P شکل استفاده شده است.

تعدادی از این کیس‌های جدید دارای طراحی باریک بوده و 2 عدد از تصاویر متعلق به کیس‌های محافظ ضخیم با ظاهر صنعتی هستند. تصاویر مربوط به کیس‌ها در ادامه قابل رویت هستند.

تصویر گلکسی S22 اولترا همراه با درگاه اختصاصی S Pen بار دیگر منتشر شد

کلیه رندرهای لو رفته از گلکسی S22 اولترا طی هفته‌های گذشته نشان می‌دهند که پرچم‌دار آینده سامسونگ دارای درگاه اختصاصی S Pen خواهد بود. تصاویر منتشر شده در مقطعی از زمان فاقد چنین مشخصه‌ای بودند؛ اما اکنون بار دیگر شاهد انتشار رندرهای هندست با درگاه قلم S Pen هستیم.

آینده سری گلکسی نوت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما در صورت عدم عرضه گلکسی نوت 21 طی سال جاری احتمالا سامسونگ در صدد تبدیل نمودن گلکسی S22 اولترا به جایگزینی موثر برای سری گلکسی نوت خواهد بود. در صورت صحت شایعات، درگاه قلم S Pen مهم‌ترین مشخصه‌ای است که یک اسمارت‌فون گلکسی برای پر کردن جای خالی سری گلکسی نوت به آن احتیاج خواهد داشت.

بر اساس شایعات گلکسی S22 اولترا در ماه ژانویه عرضه خواهد شد. این هندست در مراسم آینده Galaxy Unpacked تنها نبوده و مدل‌های معمولی و پلاس گلکسی S22 نیز آن‌را همراهی خواهند کرد. بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته به‌نظر می‌رسد که گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس فاقد درگاه اختصاصی S Pen خواهد بود.

1 در مورد “تصاویر کیس‌ سامسونگ گلکسی S22 اولترا الگوی طراحی این هندست را تائید می‌کنند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH