نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک)، بزرگترین رویداد فناوری کشور است که هرساله با حضور دست‌اندرکاران حوزه فناوری و طرفداران این حوزه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

هر سال، در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و استارت‌آپ‌ها، حضور پیدا کرده و آخرین تکنولوژی‌های جدید در صنعت کامپیوتر و الکترونیک، اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار را عرضه می‌کنند تا در عرصه بین‌المللی به رقابت بپردازند.

متاسفانه برگزاری این نمایشگاه، دو سال و اندی است که به علت همه‌گیری کرونا به تعویق افتاده است.

اما حالا در نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، کاوه ثروتی، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: این نمایشگاه که به دلیل پاندمی کرونا و اجرای واکسیناسیون عمومی، به تعویق افتاده بود؛ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه، با همراهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات و معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌ جمهوری برگزار می‌شود.

به گفته مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، امسال قرار است سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نیز از این نمایشگاه بازدید کند تا با اکوسیستم استارت‌آپی ایران آشنا شود.

ثروتی در ادامه گفت: چیزی حدود ۳۵۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه، اعلام آمادگی و ثبت‌نام کرده‌اند و ما امیدواریم با توجه به فضای آرام کرونایی در کشور، شاهد استقبال بیشتر شرکت‌ها باشیم.

وی ادامه داد: هزینه اضافی‌ از شرکت‌ها گرفته نمی‌شود و مبالغ براساس همان تعرفه‌های قبلی خواهد بود.

ثروتی در پاسخ به این سوال که آیا داشتن کارت واکسن برای حضور در نمایشگاه الکامپ، ضروری است یا خیر، گفت: باید منتظر ماند و دید سیاست‌های کلان کشور در این رابطه تا چند ماه آینده چطور خواهد بود و ما تابع سیاست‌گذاری‌های کلان کشور در این زمینه هستیم.

او در پایان به این نکته اشاره کرد که نمایشگاه الکامپ، مخصوصا بخش الکامپ‌ استارز، به‌طور زنده و مستقیم پخش خواهد شد و ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم یک نمایشگاه مجازی را به صورت همزمان و درکنار نمایشگاه حضوری، برگزار کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH