مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 در یک وب‌سایت خرده‌فروشی رویت شد

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند شیائومی سری ردمی نوت 11، این شرکت تیزر‌هایی از این تلفن‌های هوشمند در فضای اینترنت منتشر کرده است. در روز جاری و پیش از رونمایی از این دستگاه‌ها، مشخصات کلیدی سری ردمی نوت 11 کمپانی شیائومی در یک وب‌سایت خرده‌فروشی محبوب در کشور چین، موسوم به JD.com، مشاهده شده است.

گفتنی است که لیست مشخصات فنی اسمارت‌فون‌های مذکور از طریق حسابی با نام Arsenal در رسانه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. این منبع خبری گزارش نموده است که گوشی‌های جدید این کمپانی چینی با نام‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس در وب‌سایت خرده‌فروشی JD.com رویت شده است.

به عبارت دیگر، این فهرست‌ها بر این امر صحه گذاشته‌اند که این شرکت در حال برنامه‌ریزی جهت عرضه‌ی سه اسمارت‌فون جدید از سری ردمی نوت است. گزارشات پیشین حاکی از آن بوده است که گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 پرو، از یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 وات و 67 وات برخوردار خواهد بود. از سوی دیگر، لیست منتشر شده در وب‌سایت JD.com نشان می‌دهد که اسمارت‌فون شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس نیز از فناوری شارژ سریع 120 وات پشتیبانی خواهد کرد.

لیست منتشر شده در وب‌سایت JD.com

مشخصات فنی سری ردمی نوت 11

شایان ذکر است که گوشی هوشمند ردمی نوت 11 که از قابلیت اتصال 5G بهره می‌برد، دارای یک صفحه نمایش از نوع LCD است که از نرخ نو‌سازی 120 هرتز برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند به یک دوربین سلفی 3 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشت دستگاه مجهز شده است.

به احتمال فراوان قلب تپنده این دستگاه، چیپست مدیاتک دایمنسیتی 810 خواهد بود. از طرف دیگر، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو از یک نمایشگر اولد با نرخ نو‌سازی 120 هرتز برخوردار بوده و به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشت دستگاه مجهز باشد.

گفته می‌شود که این اسمارت‌فون احتمالا از چیپست دایمنسیتی 920 بهره‌مند بوده و حداقل با 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر جزئیات و اطلاعات دقیق‌تری در خصوص گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 شیائومی منتشر نشده است. انتظار می‌رود که تا روز‌های آینده، اطلاعات بیشتری از این اسمارت‌فون‌ها در فضای اینترنت انتشار یابد.

3 در مورد “مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 در یک وب‌سایت خرده‌فروشی رویت شد”

  1. کاش به جای تراشه مدیاتک از اسنپ استفاده می شد
    ولی بازم این سری چیزی از پرچم دارها کم ندارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH