سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 سری Bespoke Edition رونمایی کرد

شرکت سامسونگ پیش‌تر قابلیت اعمال تغییرات سفارشی روی کاور لولای گلکسی زد فولد 2 را در اختیار کاربران این اسمارت‌فون قرار داد. غول کره‌ای اکنون با راه‌اندازی سری Bespoke Studio این ایده را به سایر محصولات خود تعمیم داده و در گام نخست از اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition و سری گلکسی واچ 4 Bespoke Edition رونمایی کرده است. با این‌حال از گلکسی زد فولد 3 Bespoke Edition هنوز خبری نیست.

Galaxy Bespoke Studio به کاربران امکان می‌دهد تا رنگ‌آمیزی پنل جلویی، پشتی و قاب گوشی خود را انتخاب کنند. در حال حاضر کاربران می‌توانند برای رنگ‌آمیزی قاب هندست خود یکی از گزینه‌های مشکی یا نقره‌ای را انتخاب نمایند. همچنین برای پنل‌های پشتی و جلویی نیز می‌توان مدل‌های رنگی آبی، صورتی، زرد، سفید و مشکی را انتخاب کرد. نکته مهم اینکه صرفنظر از مدل‌های رنگی انتخاب شده توسط کاربران، ماژول جزیره‌ای دوربین کماکان از رنگ‌آمیزی مشکی استفاده خواهد کرد.

به‌طور کلی کاربران از میان 49 ترکیب رنگی مختلف می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند (این رقم توسط سامسونگ اعلام شده است؛ اما بایستی توجه داشت که برخی ترکیب رنگها هم‌اکنون با مدل‌های رنگی موجود برای گلکسی زد فلیپ 3 هم‌پوشانی دارند). با این‌حال کاربران در آینده نیز قادر به خریداری پنل‌های جدید و تعویض آن‌ها با پنل‌های پیش‌فرض مورد استفاده در هندست خود خواهند بود (البته در خصوص امکان انجام این‌کار برای گوشی‌های معمولی گلکسی زد فلیپ 3 هنوز هیچ‌گونه جزئیات خاصی منتشر نشده است). در ادامه تصاویری از برخی ترکیب رنگ‌های احتمالی قابل رویت است:

4 مدل از 49 ترکیب رنگی محتمل برای گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition

به منظور مشاهده ویدیوی مربوط به نحوه کارکرد مشخصه Studio اینجا کلیک کنید.

اتوماسیون نوآوری کلیدی در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ قابلیتی که به زنجیره تامین سامسونگ امکان می‌دهد تا مولفه‌های هندست سفارشی کاربران را در کنار یکدیگر قرار داده و آن‌ها را در بازارهای منتخب عرضه نمایند. در حال حاضر Bespoke Studio در بازارهای ایالات‌متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، فرانسه و البته کره‌جنوبی خدمت‌رسانی می‌کند. سامسونگ به‌دنبال توسعه این فهرست در آینده است.

روز گذشته شاهد معرفی 2 دستگاه دیگر سری Bespoke با اسامی گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز بودیم. کاربران از میان 2 مدل با 2 اندازه متفاوت می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه کاربران می‌توانند بند ساعت‌ها را مطابق با سلیقه خود تعیین نمایند. قیمت‌گذاری اسمارت‌واچ‌ها نسبت به گذشته تغییر نکرده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition با قیمت‌گذاری پایه 1100 دلاری عرضه می‌شود. این رقم در مقایسه با قیمت‌گذاری نسخه 256 گیگابایتی مدل معمولی هندست 50 دلار گران‌تر است (سری Bespoke Edition فاقد مدل 128 گیگابایتی است). همچنین بایستی خاطرنشان کرد که اقلام خریداری شده به‌همراه اشتراک 12 ماهه سرویس حفاظتی +Samsung Care در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین خریداران می‌توانند از حداکثر 600 دلار اعتبار تجاری بهره‌مند شوند. مشتریان در صورت سکونت در یکی از کشورهای مورد پشتیبانی از امروز می‌توانند به وبسایت Samsung.com مراجعه نموده و دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهند.

کیس‌های عرضه شده برای گوشی Bespoke Edition با تفاوت‌های جزئی نسبت به مدل‌های استاندارد روانه بازار خواهند شد. برای مشاهده ویدیوی آنباکس گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition کافیست اینجا کلیک کنید. همچنین ویدیوی رسمی معرفی هندست مذکور در اینجا قابل مشاهده است.

2 در مورد “سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی واچ 4 سری Bespoke Edition رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH