باور نمی‌کنید، سامسونگ و ال‌جی وجود اسمارتفون آمازون فایر را تهدید می‌دانند!

Amazon_fire_phone-660x330

طبق گزارشهای منتشر شده از کره تایمز، دو غول تکنولوژیکی دنیا سامسونگ و ال‌جی وجود اسمارتفون جدید آمازون را تهدیدی برای اسمارتفونهای خود می‌دانند. حالا چرا؟ این دو سازنده اعلام کرده‌اند که این هوشمند نه تنها تمام ویژگی‌ها و برتری‌های یک اسمارتفون را ارائه می‌دهد بلکه خرید آنلانش هم بخاطر ویژگی Firefly بسیار ساده است.

“با وجود سه ویژگی توزیع، محتوا و کلاود، ظهور تلفن آمازون برای کمپانی‌های کره‌ای تهدید به حساب می‌آید و هر کس این تاثیر را دست کم بگیرد دچار اشتباه شده است.”

اما مطمئن هستیم که این دو کمپانی کره‌ای وجود این محصول آمریکایی در بازار را دست کم نگرفته و حتما راهی برای پاسخگویی به این حضور خواهند داشت.

کره تایمز به اشتباه قیمت آمازون فایر را خارج از قرار داد، پایین اعلام کرده است که در واقعیت چنین نیست و این هوشمند بدون قرار داد با قیمت 649 دلار و تحت قرار داد با قیمت 199 دلار عرضه می‌شود.

اوایل همین هفته بود که رسانه‌های تایوانی نیز اعلام کردند آمازون تا پیش از پایان سال 2 تا 3 میلیون دستگاه را عرضه خواهد کرد. با وجود چنین موفقیتی احتمالا آمازون پس از فایر اسمارتفونهای دیگری را هم ساخته و در خارج از آمریکا نیز روانه بازار خواهد کرد.

1 در مورد “باور نمی‌کنید، سامسونگ و ال‌جی وجود اسمارتفون آمازون فایر را تهدید می‌دانند!”

  1. مسلمه این یه تهدیده چون من ازونام که بجز اپل چیزی رو قبول ندارم ولی تا اینو دیدم همون روز اول گفتم اگه بیاد صد درصد میخرمش 🙂 چرا؟ چون عاشق رابینهود دنیای مجازی ام (موزیلا) 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH