سری ردمی نوت 11 شیائومی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 920 مجهز خواهد بود

ساعاتی پیش کمپانی شیائومی تائید نمود که برخی از مدل‌های سری جدید این شرکت، موسوم به سری ردمی نوت 11 از تراشه کمپانی مدیاتک بهره خواهند برد. غول چینی دنیای فناوری در یک پست در رسانه‌‌ اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) فاش کرد که دستگاه‌های جدید سری ردمی نوت به پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی 920 مجهز خواهند بود.

شایعاتی که پیش‌تر منتشر شد حاکی از آن بود که کمپانی شیائومی در نظر دارد گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو را همراه با چیپست مدیاتک دایمنسیتی 920 روانه بازار سازد. اما در روز جاری این شرکت به طور رسمی تایید نموده است که این پردازنده، در سری مذکور به کار گرفته خواهد شد.

این امر بدان معناست که تراشه یاد شده در گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 و ردمی نوت 11 پرو تعبیه شده است. از سوی دیگر اما انتظار می‌رود که دیگر اسمارت‌فون این خانواده، یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس نیز از تراشه‌ دایمنسیتی 1200U برخوردار باشد. متأسفانه در حال حاضر این برند چینی، به جز نام پردازنده، جزییات دقیق دیگری را در مورد این گوشی‌های هوشمند افشا ننموده است.

شیائومی به طور رسمی تایید نمود که تراشه کمپانی مدیاتک در سری ردمی نوت 11 به کار گرفته خواهد شد.

خصوصیات کلیدی سری ردمی نوت 11 شیائومی

گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد نشان می‌دهند که یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی، انرژی مورد نیاز گوشی‌های هوشمند ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس را تأمین خواهند کرد. با این تفاوت که اسمارت‌فون ردمی نوت 11 پرو پلاس از فناوری شارژ سریع 120 وات و گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود که دستگاه‌های فوق از یک صفحه‌نمایش امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و با نرخ نو‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره‌مند بوده و دوربین سلفی آن‌ها نیز درون حفره‌ای در قسمت فوقانی نمایشگر تعبیه شده باشد.

لازم به ذکر است که چندی پیش شیائومی تأیید نمود که نسخه‌های پرو سری ردمی نوت دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشتی دستگاه خواهند بود که انتظار می‌رود این دوربین با یک لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی همراه باشد. باید به خاطر داشت که برخی از این مشخصات و خصوصیات تنها مبتنی بر شایعات بوده و باید به آن‌ها به دیده‌ تردید نگریست. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده اخبار کامل‌تری از سری جدید ردمی نوت منتشر شود.

2 در مورد “سری ردمی نوت 11 شیائومی به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 920 مجهز خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH