سامسونگ از 3 لپ‌تاپ جدید سری گلکسی بوک خود رسما رونمایی کرد

شرکت سامسونگ اخیرا لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی بوک، گلکسی بوک اودیسه و گلکسی بوک پرو 360 5G با سیستم‌عامل ویندوز 11 را به بازار عرضه کرد. غول فناوری کره‌ای با عرضه این لپ‌تاپ‌های جدید، تنوع مدل‌های گلکسی بوک خود در ایالات‌متحده را افزایش داده است. این لپ‌تاپ‌های جدیدا عرضه شده از اتصال 5G پشتیبانی نموده و مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهمی Core اینتل هستند.

بعلاوه مدل‌های جدید گلکسی بوک با آخرین ورژن سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز 11 روانه بازار خواهند شد. لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو 360 5G همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ مجهز به مکانیسم لولای 360 درجه‌ای است. بعلاوه سامسونگ از مدل‌های گلکسی بوک و گلکسی بوک اودیسه نیز رونمایی کرده است. همچنین کمپانی در لپ‌تاپ‌های جدید خود چندین ویژگی جالب‌توجه را ارائه داده است. این امکانات شامل آرایه دوگانه میکروفون، دوربین وبکم اچ‌دی 720p و اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس هستند.

سری گلکسی بوک سامسونگ میزبان 3 لپ‌تاپ جدید است

2 مدل جدید سری گلکسی بوک با قیمت‌گذاری پایه 749 دلاری به‌طور رسمی در بازار ایالات‌متحده عرضه شدند. این لپ‌تاپ مجهز به 8 گیگابایت رم و پردازنده Core i5-1135G7 شرکت اینتل است. در حال حاضر این لپ‌تاپ صرفا با مدل رنگی نقره‌ای قابل دسترس است. گلکسی بوک پرو 360 5G و گلکسی بوک اودیسه با قیمت‌گذاری 1399.99دلاری روانه بازار خواهند شد. با این‌حال مدل گلکسی بوک در مدل رنگی مشکی (Mystic Black) نیز قابل دسترس است.

در حال حاضر لپ‌تاپ گلکسی بوک از طریق وبسایت رسمی سامسونگ و فروشگاه BestBuy.com در ایالات‌متحده قابل سفارش است. بعلاوه بر اساس اعلام وبسایت Gadgets360، مشتریان از روز 15 نوامبر (24 آبان ماه) قادر به خریداری این لپ‌تاپ از طریق خرده فروشی Best Buy خواهند بود. به‌طور مشابه شرکت سامسونگ خرده فروشی گلکسی بوک پرو 360 5G و گلکسی بوک اودیسه را از روز 11 نوامبر (20 آبان ماه) در وبسایت خود و فروشگاه BestBuy.com آغاز خواهد کرد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در اوایل سال جاری شرکت سامسونگ اقدام به عرضه اولترابوک گلکسی بوک Go با قیمت‌گذاری پایه 349 دلاری نمود.

مشخصات و امکانات

گلکسی بوک مجهز به یک نمایشگر LED لمسی با اندازه 15.6 اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی است. مشتریان می‌توانند از میان 2 مدل مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهمی Core i5-1135G7 و Core i7-1165G7 اینتل به‌همراه 16 گیگابایت حافظه رم یکی را انتخاب کنند. بعلاوه این لپ‌تاپ دارای تراشه گرافیکی Intel Iris Xe Max همراه با حداکثر 512 گیگابایت حافظه SSD است. علاوه بر این گلکسی بوک مجهز به 2 عدد اسپیکر 2 واتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس است. از جنبه امکانات ارتباطی نیز این لپ‌تاپ مجهز به یک درگاه HDMI، چند عدد پورت USB 3.2 و 2 عدد پورت USB Type-C است. همچنین گلکسی بوک از اتصال وای‌فای 6 پشتیبانی نموده و مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ از طریق یک باتری 54 وات‌ساعتی تامین می‌شود و نسخه خانگی ویندوز 11 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب خواهد شد.

گلکسی بوک اودیسه مجهز به نمایشگر 15.6 اینچی LED با رزولوشن فول اچ‌دی است. این نمایشگر دارای روشنایی 300 نیتی بوده و با حواشی باریک احاطه شده است. توان پردازشی این لپ‌تاپ توسط پردازنده نسل یازدهمی Core i7-11600H اینتل تامین شده و سامسونگ برای این محصول از پردازنده گرافیکی انویدیا جیفورس RTX 3050Ti Max-Q Graphics بهره گرفته است. این لپ‌تاپ در مدل‌هایی با 32، 16 و 8 گیگابایت رم و حافظه‌داخلی SSD با ظرفیت 1 ترابایت یا 512 گیگابایت روانه بازار می‌شود.

سایر جزئیات کلیدی

بعلاوه گلکسی بوک اودیسه مجهز به 2 عدد اسپیکر 2 واتی با فناوری دالبی اتموس است. اگرچه تعداد پورت‌های گلکسی بوک اودیسه با مدل استاندارد گلکسی بوک برابر است؛ اما لپ‌تاپ مدل اودیسه دارای یک پورت USB 3.2 اضافی است. بعلاوه انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری بزرگتر 83 وات‌ساعتی تامین می‌شود.

نهایتا گلکسی بوک پرو 360 5G مجهز به یک نمایشگر 13.3 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. این لپ‌تاپ در 2 مدل مختلف مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهمی Core i7-1160G7 و Core i5-1130G7 روانه بازار می‌شود. گلکسی بوک پرو 360 5G مجهز به حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌ SSD بوده و از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌شود.

بعلاوه این لپ‌تاپ مجهز به تراشه گرافیکی Intel Iris Xe graphics است. از جنبه امکانات ارتباطی نیز این لپ‌تاپ مجهز به جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، 2 عدد پورت USB Type-C و یک عدد پورت تاندربولت 4 است. انرژی مورد نیاز سیستم توسط یک باتری 63 وات‌ساعتی تامین می‌شود. سامسونگ گلکسی بوک پرو 360 5G با سیستم‌عامل ویندوز 11 در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

2 در مورد “سامسونگ از 3 لپ‌تاپ جدید سری گلکسی بوک خود رسما رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH