درگاه پرداخت سیزپی

بررسی یکی از درگاه پرداخت های محبوب در کشور، این بار درگاه پرداخت سیزپی (SIZPay)

شاید این روزها در جستجوی کلمه درگاه پرداخت به نام سیزپی برخورد کرده باشید. سیزپی یک شرکت پرداخت یار است و نزدیک به سیزده سال است که پرافتخار در زمینه بانکداری و پرداخت فعالیت کرده و با تکیه بر همین تجارب توانسته در کمترین زمان خدمات پرداخت خود را به روزرسانی کند و متناسب با نیاز پذیرنده آن را تغییر دهد. در اینجا به بررسی این درگاه پرداخت می پردازیم.

مجوز این درگاه پرداخت از شاپرک بوده و تحت نظارت مستقیم آن فعالیت می کند برای استعلام صحت آن می توانید به سایت سیزپی مراجعه کنید و به بخش نمادهای آن بروید.

درگاه پرداخت سیزپی در حال حاضر ارائه دهنده درگاه 4 بانک مختلف است که امکان قطعی و از دست دادن تراکنش را به حداقل می رساند. (یک تیر و چند نشان)  پس با گرفتن درگاه پرداخت سیزپی شرایط اتصال به چندین بانک فراهم می­شود و این نقطه آغاز تمایز سیزپی از باقی درگاه­های پرداخت است.

سیزپی خدمات پشتیبانی 24 ساعته دارد و دارندگان درگاه پرداخت می توانند در هر زمان از شبانه روز به پشتیبان خود وصل شوند و سوال یا مورد خود را مطرح کنند، روند پشتیبانی به این صورت است که بعد از فعالسازی درگاه هر پذیرنده به یک نفر پشتیبان ارجاع می شود و راه ارتباطی مستقیم با پشتیبان را دریافت می کنند و به راحتی با پشتیبان اختصاصی خود در ارتباط هستند. راه های دیگر پشتیبانی سیزپی شامل ارسال تیکت، ایمیل و تماس تلفنی با شرکت خواهد بود.

در مورد نوع خدمات پرداخت، باید اذعان داشت که تمامی آنچه نیاز کاربر بوده و در بازار رایج است در سیزپی ارائه می شود، دامنه این خدمات گسترده بوده و شامل موارد زیر می شود:

درگاه پرداخت اینترنتی سایت

درگاه پرداخت با کمک افزونه پرداخت می تواند در داخل سایت راه اندازی شود. در صورتی که برای فروشگاه خود وب سایت راه اندازی کرده اید بدون نگرانی می توانید درگاه پرداخت سیزپی را ثبت نام کنید و در کمتر از 24 ساعت درگاه خود را تحویل بگیرید در سیزپی بعد از فعالسازی درگاه کد ترمینال و پذیرندگی به صورت رمزنگاری شده در اختیار پذیرنده قرار می گیرد تا امنیت اطلاعات تامین شود.

درگاه پرداخت اینترنتی اپلیکیشن

جهت راه اندازی درگاه پرداخت اپلیکیشن باید مستندات راه اندازی درگاه پرداخت اندروید از سایت دریافت شود و بر اساس نمونه کدها فرآیند اتصال انجام گیرد.

درگاه پرداخت اختصاصی

بد نیست بدانید در حالت پیش فرض نام فروشگاه در صفحه پرداخت سیزپی نمایش داده می شود اما اگر پذیرنده ای تمایل به اختصاصی نمودن درگاه پرداخت و نمایش نام کسب و کار و لوگوی خود در صفحه پرداخت شاپرکی باشد می تواند درخواست خود را اعلام کند تا اصلاحات انجام شود.

درگاه پرداخت شبکه های اجتماعی

منظور از شبکه اجتماعی پیج اینستاگرام، کانال های تلگرام و نظایر آن می باشد که افراد از قابلیت آن استفاده کرده و نسبت به فروش کالا یا خدمات خود مبادرت می ورزند حال می توان به کمک سیزپی امکان پرداخت آنلاین در شبکه های اجتماعی را فراهم کرد. پس از فعالسازی درگاه پرداخت، به صورت خودکار لینک شبکه های اجتماعی هم فعال می شود تا افراد از آن استفاده کنند. آدرس لینک پرداخت می تواند کاملا اختصاصی باشد.

درگاه پرداخت وبلاگ

بعضا افراد سایت ندارند و در بستر وبلاگ به درج مطلب می پردازند تا بقیه افراد ببینند و نظر بدهند اما همین وبلاگ را هم می توان به درگاه پرداخت متصل کرد و به فروش فایل پرداخت.  مثلا اگر در مورد آموزش اکسل مطلبی را منتشر کرده اید می توانید فایل آموزشی آن را به فروش بگذارید و مبلغ آن را از طریق همین درگاه پرداخت دریافت کنید.

فاکتور آنلاین

جایگزین دستگاه پوز سیار، مرتفع کننده مشکل دستگاه پوز هر اسمی که بخواهید می توانید بگذارید چرا که این قابلیت به سیزپی اضافه شد تا بتواند مشکلاتی نظیر عدم آنتن دهی دستگاه پوز سیار، تمام شدن رسید کاغذی، خرابی دستگاه و لزوم چک کردن رسید های آن در آخر روز را نداشته باشد با کمک فاکتور آنلاین ابتدا فاکتور سفارش برای مشتری پیامک می شود و بعد از پرداخت، سفارش ارسال می شود. گزارش واریزی ها نیز به صورت آنلاین از طریق پنل کاربری قابل گزارش گیری است.

لینک پرداخت شخصی

احتمالا برای شما پیش آمده با دوستانتان بیرون رفته اید یک نفر مادرخرج شده و بقیه باید با وی تسویه کنند، پس می توانید یک لینک پرداخت شخصی داشته باشید تا هر زمان قرار بر واریز وجه به حساب شما بود از طریق همان لینک پرداخت کند. به نظر شما دیگر کجا می توان از لینک پرداخت شخصی استفاده کرد؟

وب سرویس تسهیم وجه

سایت های چند فروشگاهی بسیار تمایل دارند از تسهیم وجه استفاده کنند، به این معنی که پس از انجام موفقیت آمیز تراکنش، درصد سهم هر ذی نفع با وی تسویه شود و دیگر کل مبلغ به حساب یک نفر نرود. کافیست شبای ذی نفعان دربخش شماره حساب بانکی ثبت شود و درصد سهم هر شخص تعیین شود.

درگاه پرداخت سازمانی

سازمان ها و ارگان ها پرداخت های غیرنقدی به پرسنل را در قالب بن­های کاغذی ارائه می کنند حال سیزپی به ازای هر پرسنل می تواند کارت سیزپی با ویژگی های کارت بانکی صادر کند تا بتوانند از فروشگاه هایی که درگاه پرداخت سازمانی سیزپی را دارند خرید انجام دهند.

افزونه پرداخت

که بر اساس آخرین ورژن زبان های برنامه نویسی ارائه شده، افزونه هایی همچون ووکامرس، ماژول پرستاشاپ، ماژول اوپن کارت و غیره همگی به روز هستند و از بخش مستندات سیزپی قابل دسترسی خواهند بود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH