مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند شیائومی سری ردمی K50 فاش شد

گزارشات و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی شیائومی در حال کار بر روی خانواده جدید گوشی‌های هوشمند خود، موسوم به سری ردمی K50 است. از آنجا که این کمپانی چینی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی از گوشی‌های هوشمند سری K40 رونمایی نمود، انتظار می‌رود که اسمارت‌فون‌های جدید سری K50 نیز در همین برهه زمانی در سال آینده روانه بازار شود.

در روز جاری اطلاعاتی در خصوص گوشی‌های هوشمند جدید شرکت شیائومی، از سوی منبعی معتبر با نام کاربری Digital Chat Station در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. گفتنی است که این منبع خبری برخی از مشخصات کلیدی تلفن‌های هوشمند سری I11 شیائومی را به اشتراک گذاشته است. تمام شواهد موجود در این گزارش نشان می‌دهد که اسمارت‌فون‌های مورد اشاره توسط این خبرنگار به احتمال فراوان سری ردمی K50 شیائومی است.

در گزارش فوق بدین امر اشاره شده است که گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی از صفحه نمایش با کیفیت بالا برخوردار بوده که این نمایشگر دارای لبه‌هایی خمیده در گوشه‌ها خواهد بود. قلب تپنده‌ی این خانواده، چیپست پرچم‌دار سری 8 اسنپدراگون بوده و انرژی دستگاه توسط یک باتری بزرگ و حجیم تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند شیائومی ردمی K40 پرو پلاس

شایعات نشان می‌دهند که سری جدید ردمی K50 به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز بوده و از ویژگی‌های دیگری مانند موتور محور x و بلندگو‌های استریو دو‌گانه JBL بهره می‌برد. از آنجایی که JBL برندی است که در خط تولید گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت 11 با شیائومی همکاری می کند، می‌توان از اطلاعات خبرنگار فوق دریافت که سری مورد اشاره وی، همان خانواده ردمی K50 شیائومی است. به طور دقیق‌تر، به نظر می‌رسد که این منبع خبری مشخصات کلیدی دو گوشی هوشمند ردمی K50 پرو و K50 پرو پلاس را فاش نموده است.

شایان ذکر است که نسل قبلی این خانواده، یعنی سری K40 شامل سه اسمارت‌فون K40، K40 پرو و K40 پرو پلاس بوده است. گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که سری K50 شیائومی نیز از سه دستگاه با نام‌های K50 ،K50 پرو و K50 پرو پلاس تشکیل خواهد شد.

شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند بیان داشته‌اند که سری K50 شیائومی به حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش مجهز خواهند شد. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه‌ها از یک نمایشگر امولد برخوردار بوده و همراه با تراشه اسنپدراگون 898، که در آینده نزدیک معرفی می‌شود، عرضه خواهند شد. البته گفته می‌شود که گوشی هوشمند ردمی K50 شیائومی به یکی از تراشه‌های اسنپدراگون 888 یا 870 مجهز خواهد بود.

3 در مورد “مشخصات کلیدی گوشی‌های هوشمند شیائومی سری ردمی K50 فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH