سامسونگ گلکسی تب S8 FE احتمالا در اواخر سال 2022 عرضه خواهد شد

شرکت سامسونگ در اوایل سال جاری و طی ماه مه تبلت گلکسی تب S7 FE را به بازار عرضه کرد. اکنون یک گزارش جدید ادعا می‌کند که غول کره‌ای در تدارک عرضه مدل جانشین این محصول با نام گلکسی تب S8 FE به بازار است. این محصول همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ ورژن ضعیف‌تر و ارزان‌قیمت‌تر تبلت آینده سامسونگ گلکسی تب S8 به‌شمار می‌رود.

شایان به ذکر است که سامسونگ هنوز محصولات سری گلکسی تب S8 را به بازار عرضه نکرده است. بر اساس گزارشات پیشین، این خانواده از 3 مدل مختلف با اسامی گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و گلکسی تب S8 اولترا تشکیل خواهد شد. این تبلت‌ها احتمالا در اوایل سال آینده میلادی معرفی خواهند شد.

گلکسی تب S8 FE یا گلکسی تب S8 لایت احتمالا در اواخر سال آینده میلادی یعنی 3 ماهه چهارم سال 2022 عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها توان پردازشی این تبلت توسط تراشه بومی اگزینوس 2200 سامسونگ یا تراشه سری اسنپ‌دراگون شرکت کوالکام تامین خواهد شد.

سامسونگ گلکسی تب S8 احتمالا مجهز به یک پنل LTPS TFT LCD با اندازه 11 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. بر اساس شنیده‌ها این مدل با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. انرژی مورد نیاز تبلت از طریق یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی تامین می‌شود.

رندر سامسونگ گلکسی تب S8

از سوی دیگر گلکسی تب S8 پلاس احتمالا مجهز به یک نمایشگر اولد 12.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. این مدل نیز با 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه‌داخلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، رابط کاربری One UI مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید، باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی عرضه خواهد شد.

پیشرفته‌ترین عضو خانواده موسوم به گلکسی تب S8 اولترا نیز از یک نمایشگر اولد 14.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد. این تبلت مجهز به حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز این محصول مجهز به یک لنز عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خواهد بود. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 12000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 45 واتی تامین خواهد شد.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی تب S8 FE احتمالا در اواخر سال 2022 عرضه خواهد شد”

  1. مثبت ترین نکته در مورد این تبلتا تراشه اگزینوسه. سامسونگ باید به تراشه خودش بیشتر بها بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH