مشخصات کلیدی و رندر‌های رسمی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد

از ماه‌های گذشته تا کنون اخبار و شایعات زیادی در خصوص اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE 5G منتشر شده است. یکی از گزارشاتی که اخیرا انتشار یافت نشان می‌داد که نسخه‌ای از این گوشی هوشمند به همراه تراشه‌ی اختصاصی کمپانی سامسونگ، موسوم به اگزینوس روانه بازار خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که نسخه مذکور در اوایل سال 2022 میلادی معرفی و عرضه خواهد شد. در روز جاری نیز گزارشی اختصاصی در رسانه‌ی Coinbrs منتشر شد و رندر‌ها و مشخصات رسمی گوشی هوشمند گلکسی S21 FE 5G را در معرض دید عموم قرار داد. گفتنی است که مشخصات سخت‌افزاری ذکر شده در خبر فوق، کمی دور از حد انتظار بوده است.

خصوصیات گلکسی S21 FE 5G

طبق رندرهای رسمی، شمایل اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE 5G تا حد زیادی مشابه سری S21 است بوده و طراحی آن بسیار چشم‌گیر و زیبا به نظر می‌رسد. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با حاشیه‌های باریک در گوشه‌ها بوده و یک حفره در قسمت فوقانی این نمایشگر نیز میزبان دوربین سلفی این دستگاه خواهد بود. صفحه نمایش اسمارت‌فون جدید سامسونگ از نرخ نو‌سازی 120 هرتز و وضوح فول اچ‌دی پلاس بهره‌مند بوده و همچنین دارای محافظ Corning Gorilla Glass است.

این دستگاه به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در پنل جلو و یک ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی مجهز شده است. ماژول دوربین سه‌گانه گلکسی S21 FE شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض و یک سنسور عمق‌سنج است.

گلکسی S21 FE 5G با دو تراشه مختلف

همانند اسمارت‌فون گلکسی S20 FE، گلکسی S21 FE 5G نیز در دو نسخه عرضه خواهد شد. گفتنی است که یکی از نسخه‌های فوق‌الذکر به تراشه‌ی اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام و دیگر نسخه نیز به پردازنده‌ی اختصاصی شرکت سامسونگ موسوم به اگزینوس 2100 مجهز خواهد بود. نسخه‌ی مجهز به اسنپدراگون 888 از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 660 پشتیبانی نموده و نسخه‌ای دیگر از این گوشی هوشمند که همراه با تراشه‌ی اگزینوس 2100 روانه بازار خواهد شد، از تراشه‌ی گرافیکی مالی G78 برخوردار است.

انتظار می‌رود که اسمارت‌فون گلکسی S21 FE 5G از یک باتری به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت استفاده نماید که این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که کمپانی سامسونگ برای گوشی هوشمند فوق از فناوری شارژ سریع 15 وات بهره برده است. این گوشی هوشمند دارای یک پورت USB تایپ سی در لبه پایین دستگاه است که از آن جهت شارژ نمودن باتری و انتقال اطلاعات استفاده می‌شود.

شایان ذکر است که تاکنون اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است. از سوی دیگر اما گفته می‌شود که گلکسی S21 FE 5G در رنگ‌های سفید، کرم، بنفش و مشکی روانه بازار خواهد شد.

3 در مورد “مشخصات کلیدی و رندر‌های رسمی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH