گوشی هواوی اسند P7 به صورت رسمی پای به ایران نهاد!

huawei-p7seminar

صبح امروز و در مراسمی که با حضور جمعی از خبرنگاران و مسئولین شرکت هواوی در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، پرچمدار جدید هواوی به نام اسند P7 در ایران رونمایی شد. این تلفن هوشمند مجهز به قابلیت و ویژگی 4G LTE/3G که بر اساس موفقیت گوشی Huawei Ascend P6 ساخته شده است، تعریف دوباره‌ای از زیبایی تلفن‌های هوشمند ارایه می‌کند. تلفن هوشمند Huawei Ascend P7 با صفحه نمایش Full HD 5 inch، دوربین عکاسی جلویی 8 مگا پیکسل، دوربین پشتی 13 مگا پیکسل و جدیدترین رابط کاربری Emotion UI 2.3 به همراه پردازنده چهار هسته‌ای ساخت این شرکت، به عنوان آخرین پرچمدار این کمپانی شناخته می‌شود. همچنین تبلت مدیا پد X1 نیز در این سمینار رونمایی شد.

شاید قسمت جالب توجه در این مراسم، بخش پرسش و پاسخ و نکاتی بود که مسئولین این شرکت در ارتباط با محصول خود و شرایطشان در بازارهای جهانی و داخلی عنوان کردند. طبق گفته مدیران این شرکت، هواوی در حال حاضر در مکان سوم فروش گوشی‌های هوشمند قرار دارد و این جایگاه را پس از سامسونگ و اپل کسب کرده است! همچنین هواوی از همکاری با شرکت مادیران در جهت پخش کالای آی‌تی و نتورکینگ خود خبر داد که قرار است به زودی این رده از محصولات هواوی با پشتیبانی مادیران وارد بازار کشورمان شود.

طبق گفته رضا آقای نیا، مدیر ارشد موبایل این کمپانی در کشورمان، هواوی اسند P7 تنها با نسخه تک سیم کارت وارد بازار خواهد شد و مدل دو سیم کارته آن عرضه نمی‌شود. قیمت این دستگاه با گارانتی پارس مایکروتل که همچنان تنها نماینده رسمی کالای موبایل هواوی در ایران است، در حدود 1.300.000 تومان خواهد بود. وی درباره عدم موجودی کافی گوشی‌های هواوی در ایران با گارانتی اصلی گفت: یکی از دلایل این امر استقبال بسیار زیاد کاربران از محصولات هواوی است که سبب شده سهم بازار ما از حدود 4 درصد به 22 درصد برسد و از آنجایی که کالای غیر قانونی به راحتی به داخل کشورمان می‌آید (80 درصد غیرقانونی) به همین خاطر شاهد چنین پدیده‌ای هستیم. وی افزود در 6 ماه گذشته ما بیش از 1.5 میلیون عدد گوشی در بازار ایران فروختیم و درباره ورود غیر قانونی محصولات که به دلایلی چون سیاست‌های ارزش افزوده است، دولت بایستی پاسخگو باشد.

وی درباره عدم آپدیت شدن گوشی‌های هواوی نیز گفت: تا سال گذشته ما برنامه‌ای برای به روز رسانی محصولات خود نداشتیم زیرا تقاضایی هم نبود اما پس از P6 چنین امری را آغاز کردیم که البته هنوز مدل‌های متوسط و ارزان ما آپدیتی دریافت نخواهند کرد!

آقای نیا درباره سوالی که چرا P7 از بهترین سخت‌افزار استفاده نمی‌کند، گفت: سری P به عنوان کالایی با عملکرد قوی شناخته نمی‌شود و بیشتر از همه مدلی لوکس و استایلیش برای افرادی است که به دنبال شکلی متفاوت با قابلیت‌هایی بر پایه Social Media هستند. در واقع ما در سری G خود به عملکرد و قدرت توجه داشته‌ایم. همچنین مدلی به نام Honor 6 که به زودی معرفی خواهد شد، یکی از برترین گوشی‌ها در این زمینه خواهد بود.

وی در پایان در ارتباط با میزان خرابی گوشی‌های هواوی عنوان کرد که این میزان در سطح بسیار پایینی قرار دارد و در حدود 80 درصد افرادی که به مراکز تعمیراتی ما مراجعه می‌کنند، گوشی آن‌ها دچار ایرادات نرم‌افزاری شده و دلیل این امر بیشتر از هر چیزی به نصب برنامه‌های غیر استاندارد بازمی‌گردد و در بخش سخت‌افزاری ما زیر 2 درصد خرابی داریم.

در ادامه تصاویری از محصولات جدید هواوی را مشاهده می‌کنید. همچنین بررسی اختصاصی گوشی P7 را به زودی در آی‌تی‌رسان خواهید خواند.

huawei-p7seminar4 huawei-p7seminar3 huawei-p7seminar2 huawei-p7seminar6 huawei-p7seminar5

9 در مورد “گوشی هواوی اسند P7 به صورت رسمی پای به ایران نهاد!”

  1. بخدااااا هنگیدممممم هر مدلی که میری ببینی میگن چرته و خوب نیست …….من چیکار کنمممممم
    من یه گوشی میخوام بخرم ک دوربینش،صداش،سیستمش و تصویرش کلا خوب باشه نمیدونم کدوم مارکو بخرمممم قیمتشم در حد یه تومن

  2. سلام من این گوشی رو دارم و گوشی های زیادی عوض کردم.به نظر من از گلکسی اس 5 هم بهتره و فوق العادست.

  3. اول باید بگم که بعضی از دوستان هستند که مثل خود من آشنایی دیرینه ای با این برند داریم البته با تولیدات دیگر این شرکت مثل مودمهای جان سخت هواوی که شاید بعضی از آنها چیزی نزدیک به 10 سال مداوم در پریز برق بوده و مشغول بکار ، که این تجربه شخصیه خود من هستش و بهمین علت هم همین حالا مودمهای شرکتهایی مثل ایرانسل و … از همین برند هستش اما گوشیهای این برند بعدها وارد بازار شد و طبق تجربه باید گوشیهاش هم جان سخت باشند . مثل اینکه سری G هواوی بد در نیومده و به نسبت قیمتش باید گفت عالیه چون یکی از رفقا مدتیه g525 هواوی گرفته حدود 470 تومن که تا الانم که خیلی عالی داره کار میکنه صفحه بزرگ – دوربین و باطری نرمال و فیس بوک -اینستا – چت و غیره … ، کلا” نرم افزار و سخت افزارش روونه و به قیمتی که پرداخته از خریدش راضیه حالا به نسبت پرداخت قیمت بیشتر گوشیهایی با سخت افزار بالاتر و بهتر و متناسب با نیازهای مختلف هم موجود داره و نباید بد باشه . (این نظر شخصی من هستش)

  4. من که یک کاربر عادی هستم تا الان بیش از 10 خبر مبنی بر رتبه سوم هوآوی در فروش جهانی بعد از اپل و سامسونگ دیدم ولی شما که عاشق آی تی هستید چرا از این خبر تعجب کردید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH