با Galaxy Core Mini 4G، هوشمند کیت کتی سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ اخیرا هوشمند اندرویدی جدیدی را از خانواده Galaxy Core معرفی کرده است. هوشمندی که با گذشت هر ماه پیشرفته‌تر می‌شود. هندست جدیدی که از این خانواده معرفی شده Galaxy Core Mini 4G (با شماره مدلSM-G3568V ) نام داشته و به طور رسمی در چین پرده برداری شده است.

با اینکه از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند و مجهز به اندروید کیت کت است، Galaxy Core Mini  را نمی‌توان یک هوشمند بالا رده دانست. این دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 800*480 پیکسل، یک دوربین 5 مگاپیکسلی، پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز، 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. این اسمارتفون 136 گرم وزن دارد و در ابعاد 10.6*66.2*127.8 میلی متر ساخته شده است. طبق آنچه تا بحال مشخص شده است، این هوشمند تک رنگ بوده و تنها به رنگ سفید عرضه خواهد شد.

فعلا مشخص نیست که آیا این هوشمند در خارج از چین و جایی که مشتریان بتوانند آن را تحت اوپراتور چین موبایل خریداری کنند هم عرضه خواهد شد یا نه، اما واضح است که در بازار آسیا و به دلیل قیمت احتمالی نه چندان بالایی که خواهد داشت، موفق خواهد بود.

در زیر تصاویر منتشر شده از این هوشمند را می‌بینید:

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images (4)[divide]

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images[divide]

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images (3)[divide]

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images (2)[divide]

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images (1)[divide]

Samsung-Galaxy-Core-Mini-4G-SM-G3568V-official-images (5)

2 در مورد “با Galaxy Core Mini 4G، هوشمند کیت کتی سامسونگ آشنا شوید”

  1. با چه امیدی این گوشیو بخریم وقتی سامسونگ براش یه فلاشم نزاشته
    سلطان گوشی های متوسط سامسونگ:galaxy ace 2 هست و متوسط سونی همxperia Lبا این دو گوشی قدرتمند این گوشی با کیفیت صفحه نمایش پایین هیچ شانسی ندارد

    1. واقعا به درد نمیخوره نه فلش داره کیفیت صفحه هم پایینه / قدرت پردازش هم یک خوبه / اندازه صفحه کوچیکه حال نمی کنم باحاش!!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH