سری ردمی نوت 12 احتمالا در 3 ماهه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد

کمپانی شیائومی در ماه اکتبر امسال از سری ردمی نوت 11 در کشور چین رونمایی کرد. هندست‌های این سری هنوز به بازار جهانی عرضه نشده‌اند. این روند اخیرا با عرضه اسمارت‌فون ردمی نوت 11T در بازار هندوستان آغاز شد. دستگاه‌های جدید هنوز به بازار اروپا نرسیده‌اند و این سناریو در 3 ماهه نخست سال آینده عملی خواهد شد. اما در حال حاضر کمپانی چینی برای معرفی سری ردمی نوت 12 آماده می‌شود و این هندست‌ها احتمالا 6 ماه پس از مدل‌های نسل قبلی خود عرضه خواهند شد.

بر اساس اعلام یکی از منابع دست‌اندرکار، کمپانی شیائومی با رونمایی مکرر از محصولات جدید به شهرت رسیده است و خانواده ردمی نوت 12 احتمالا طی 3 ماهه دوم سال 2022 در کشور چین عرضه خواهد شد. در صورت تحقق پیش‌بینی‌های انجام شده می‌توان دریافت که کمپانی روند عرضه محصولات جدید خود را به وضوح سرعت بخشیده و در حال حرکت به سوی اجرای چرخه به‌روزرسانی 6 ماهه برای دستگاه‌های سری ردمی نوت خود است.

در حال حاضر برای هرگونه اظهارنظر پیرامون هندست‌های سری ردمی نوت 12 هنوز خیلی زود است. در واقع تا موعد عرضه این گجت‌ها هنوز زمان زیادی باقی مانده است و کمپانی صرفا روی نمونه‌های اولیه آن‌ها کار می‌کند. واضح‌ترین دلیل برای گرایش کمپانی به رونمایی پیاپی از محصولات جدید این است که شیائومی تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در میان برترین برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون تا بیش‌ترین حد ممکن ارتقاء دهد.

در این راستا کمپانی بایستی میزان فروش خود را افزایش دهد و این هدف از طریق عرضه محصولات جدید قابل تحقق خواهد بود. اما نگرانی جدی برخی کارشناسان این است که تنوع بیش از حد محصولات بر مقوله کیفیت آن‌ها تاثیر منفی بگذارد. مشکلات رابط کاربری اختصاصی MIUI به وضوح از وجود چالش‌ها و ایراداتی در سری محصولات کمپانی حکایت دارند.

شیائومی در حال آماده‌سازی اسمارت‌فون گیمینگ جدید ردمی K50 با تراشه پرچم‌دار جدید مدیاتک موسوم به Dimensity 9000 است

اسمارت‌فون گیمینگ ردمی K40 مجهز به تراشه Dimensity 1200 شرکت مدیاتک در آوریل سال جاری معرفی شد. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط یکی از دست‌اندرکاران صنعت با شناسه Digital Chat Station، مدل جانشین این هندست به‌زودی معرفی خواهد شد. اسمارت‌فون گیمینگ ردمی K50 بر پایه جدیدترین پلتفرم پرچم‌دار شرکت مدیاتک تولید خواهد شد.

به گفته این منبع خبری، اسمارت‌فون گیمینگ جدید ردمی بر پایه تراشه Dimensity 9000 مدیاتک طراحی خواهد شد. بر اساس نتایج تست‌های اولیه، عملکرد این تراشه در مقایسه با چیپست اختصاصی A15 Bionic اپل بهتر است. گوشی‌های سری آی‌فون 13 اپل همگی مجهز به تراشه A15 Bionic هستند. بعلاوه ورژن گیمینگ ردمی K50 مجهز به یک دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. صفحه‌نمایش تخت و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر سایر ویژگی‌های این هندست را تشکیل می‌دهند.

زمان عرضه اسمارت‌فون گیمینگ ردمی K50 هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است. با این‌حال بر اساس گزارشات اخیر انتظار می‌رود که این هندست به‌همراه سایر مدل‌های سری ردمی K50 در 3 ماهه نخست سال 2022 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH