سامسونگ گلکسی S22 اولترا احتمالا تحت‌عنوان گلکسی S22 نوت عرضه خواهد شد

همزمان با انتشار نخستین رندر گلکسی S22 اولترا در اواخر ماه سپتامبر، شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سامسونگ این هندست را تحت‌عنوان گلکسی نوت 22 اولترا معرفی خواهد کرد. اکنون این شایعه بار دیگر اما به شکل کمی متفاوت مطرح شده است.

رندرهای لو رفته و تصاویر واقعی از پیشرفته‌ترین پرچم‌دار آینده سامسونگ که بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود با نام گلکسی S22 اولترا معرفی شود؛ ظاهرا نشان‌دهنده مدل جانشین یک هندست گلکسی نوت هستند. این دستگاه دارای طراحی جعبه‌ای شکل بوده و ظاهرا مجهز به یک درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen است. بعلاوه این اسمارت‌فون از 2 مدل دیگر سری گلکسی S22 متمایز است.

برای مدت‌ها شایعه شده بود که این مدل با وجود درگاه قلم S Pen تحت‌عنوان گلکسی نوت 22 اولترا به بازار عرضه خواهد شد. بدین‌ترتیب هندستی که هم‌اکنون با نام گلکسی S22 پلاس شناخته شده است؛ گلکسی S22 پرو نامگذاری شده و مدل پایه نیز تحت‌عنوان گلکسی S22  در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

بعدها یک خبرچین مشهور و باسابقه این شایعه را رد و ادعا کرد که نام “نوت” مجددا مورد استفاده قرار نخواهد گرفت. گزارش منتشر شده در اواخر ماه گذشته ادعا کرد که سامسونگ برای عرضه گوشی نوت در سال 2022 هیچ برنامه‌ای ندارد. بدین‌ترتیب شایعه عدم به‌کارگیری مجدد نام “نوت” بیش از پیش قوت گرفت.

یک شخص خبرچین با شناسه Tron بار دیگر این شایعه را مطرح نموده و ادعا می‌کند که گلکسی S22 اولترا وجود خارجی نداشته و در عوض بایستی منتظر معرفی اسمارت‌فون گلکسی S22 نوت باشیم. نه‌تنها گزارشات اخیر؛ بلکه نمونه‌های منتشر شده طی مدت حدودا 3 سال گذشته نشان دادند که سامسونگ در صدد ادغام سری گلکسی نوت و گلکسی S است؛ بنابراین ادعای مطرح شده توسط Tron چندان دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد. استفاده از نام تجاری نوت احتمالا به سامسونگ کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش داده و هندست مدل اولترا را به یکی از برترین گوشی‌های سال 2022 تبدیل نماید.

هندست ممتاز آینده سامسونگ فارغ از نام خود احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی، پیکره‌بندی دوربین چهارگانه، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و یک تراشه پرچم‌دار خواهد بود. گوشی‌های جدید احتمالا در ماه فوریه 2022 معرفی شده و از قیمت‌گذاری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH