معرفی 7 بازی موبایلی جذاب برای علاقه‌مندان به سبک GTA در کامپیوتر

محبوبیت سری بازی‌های GTA نه از مردم پوشیده است که بعد از 9 سال همچنان جزء بازی‌های پرفروش است و نه از خود سازندگان بازی که همچنان در حال منتشر کردن آپدیت برای GTA 5 هستند و حالاحالاها خیال ندارند حرفی از نسخه‌ بعدی این سری پرطرفدار بزنند.

حال در این میان، افرادی دوست دارند با تجربه‌های هرچند کوچک اما مشابه، دلتنگی خود را تا ماجراجویی بعدی آرام کنند. افرادی هم هستند که دوست دارند در زمان بیکاری در هرجایی که بودند، مشغول بازی شوند و برخی هم به دلیل نداشتن سیستم مناسب از تجربه‌ آخرین نسخه‌ این بازی عاجز مانده‌اند، این مقاله برای تمامی این افراد است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی 7 بازی مشابه GTA برای موبایل بپردازیم.

GTA Collection

اولین مورد از لیست ما، خود تشکیل شده از 3 بازی است. در واقع این مجموعه شامل 3 بازی GTA Vice City ،GTA San Andreas و GTA 3 می‌شود که از نسخه‌های قدیمی اما همچنان زیبای این مجموعه محسوب می‌شوند.

به لطف پیشرفت صنعت تلفن‌های همراه، حال این بازی‌ها بر روی این پلتفرم قابل تجربه هستند تا افرادی که این شاهکار‌های صنعت بازی را از دست داده‌اند، شانس تجربه‌ آن را پیدا کنند و افرادی نیز که دلتنگ ماجرا‌های CJ و دیگر کاراکتر‌های محبوب این سری هستند، دوباره به تجربه‌ این بازی‌ها بپردازند.

 

 

Gangstar Vegas: World of Crime

این بازی جهان باز و رایگان توسط Gameloft توسعه داده شده است. در این بازی مشابه به GTA شما می‌توانید در نقشه‌ وسیع بازی به تیراندازی،‌ ماشین و کامیون سواری و قایق رانی مشغول شوید تا خاطرات GTA برای شما تداعی شود.

نقشه‌ بازی 9 برابر نسخه‌ قبلی از این مجموعه است. در بازی حدود 80 ماموریت برای شما وجود دارد که با به اتمام رساندن هر کدام به سلاح‌ها و ماشین‌های جدید‌تری دست پیدا خواهید کرد. مسابقه‌های درون شهر را فراموش نکنید؛ به رقبا نشان دهید که بهترین راننده‌شهر شمایید.

 

Gangstar Rio: City of Saints

این بازی شاید محبوب‌ترین نسخه از سری گنگ‌استار باشد. در کوچه و پس کوچه‌های ریودوژانیرو رفت و آمد کنید و به انجام ماموریت‌ها مشغول شوید تا سطح‌تان ارتقا پیدا کند.

سیاست‌مداران فاسد را از سر راه بردارید، از شاهد‌ها محافظت کنید، محموله‌های ویژه را جا‌به‌جا کنید، ماشین بدزدید و تحقیق کنید که چه کسی قصد به قتل رساندن شما را داشه است. البته این نیز قابل ذکر است که به دلیل قدیمی‌تر بودن، این بازی در میان سری گنگ‌استار ضعیف‌ترین گرافیک را دارد.

 

 

Gangstar New Orleans

این بازی که در سال 2017 منتشر شد، آخرین نسخه از سری بازی‌های منتشر شده توسط گیم‌لافت است که حال و هوای GTA را یادآور می‌شود. با بالاترین گرافیک میان سه نسخه‌ گنگ‌استار، در این بازی نیز شما مشغول ماشین سواری و تیراندازی و فرار و گریز از دست پلیس‌ها خواهید شد تا امپراطوری خلاف خود را در نیو اورلئان بنا کنید.

از باند خود محافظت کنید و به دیگر باندها یورش ببرید. اسلحه‌های جدید بسازید و انبار کنید برای مبارزه‌هایی که در راه است. جزیره‌ اختصاصی خود را بخرید و شروع به ساختن قصر خود کنید. مجموعه ماشین‌های خود را جمع آوری و بر شهر حکم‌رانی کنید.

 

 

Payback 2

 

یکی دیگر از بازی‌های رایگان در سبک GTA برای موبایل، بازی پی‌بک است. از دعوا‌های خیابانی تا هلیکوپتر رانی، بازی با تنوع در سلاح‌هایش شما را به یک هرج و مرج دیگر در شهر دعوت می‌کند

GTA برای موبایل

در نبرد میان تانک‌ها پیروز بیرون بیاید چراکه 7 بخش شهر را باید تصرف کنید. با کمک نقشه‌های مختلف، انواع ماشین و اسلحه، مود‌های بازی خود را طراحی کنید تا هرگز خسته نشوید.

 

 

 

Gang Town Story

با نقشه‌ای که بازی‌های GTA را یادآور می‌شود، گنگ‌تون یک بازی دیگر است که با گرافیک مشابهش با سن آندرس شما را مشغول گسترش جرم و جنایت در شهر خواهد کرد تا بعد از کنار زدن رقبای‌تان فقط نام شما باقی بماند.

GTA برای موبایل

با پلیس‌ها مبارزه کنید، از دیگر خلاف‌کاران شهر دزدی کنید و بخش‌هایی از شهر که مال شماست را تجهیز و از آن مراقبت کنید.

 

 

Miami Criminal Life in Open World

آخرین مورد از لیست ما یک بازی با نقشه جذاب است که در شهر میامی جریان دارد.

GTA برای موبایل

برای باری دیگر تفنگ به دست خواهید گرفت و زیر آفتاب شهر میامی به ماجراجویی و انجام ماموریت‌ها خواهید پرداخت. این بازی روی اندروید قابل تجربه است و آیفون‌داران نمی‌توانند از آن بهره ببرند.

 

 

اگر شما هم بازی دیگری در سبک GTA برای موبایل می‌شناسید با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH