دوست‌هایت را به دنیای رمزارزها دعوت کن و جایزه رمزارزی ببر

با کمپین جدید کوین نیک مارکت همراه شوید و میلیونی جایزه ببرید. بازار معاملاتی کوین نیک مارکت با کمپین «هم سودِ من باش» از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی، از شما استقبال خواهد کرد.

یکی از راه‌های درآمدزایی در صرافی‌های ارز دیجیتال این است که افراد از طریق کد یا لینک دعوت شما در یک صرافی ثبت نام کنند. به این ترتیب، شما دوستان خود را معرفی کرده و صرافی نیز به پاس این معرفی درصدی از کارمزد تمام معاملات فرد دعوت شده را به شما اختصاص خواهد داد. ثبت نام از طریق لینک دعوت برای فرد دعوت شده اختیاری است و درصد پاداش معرف نیز توسط صرافی‌ها تعیین می‌شود.

کوین نیک مارکت یک بازار بی‌واسطه و امن برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال و البته با کارمزد کمتر است. در این بازار معاملاتی، از طریق معرفی کوین نیک مارکت به دوستان خود 30 درصد از کارمزد تمام معاملات آنها به شما تعلق خواهد گرفت. واردکردن کد دعوت تأثیری بر حساب فرد دعوت شده نمی‌گذارد و پاداش معرف از سوی کوین نیک مارکت پرداخت می‌شود.

هم سودِ من باش

در کمپین «هم سودِ من باش» از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی ماه هرکسی که دوستان بیشتری را به کوین نیک مارکت دعوت کند، برنده جایزه خواهد شد. به سه نفر که بیشترین تعداد دعوت را داشته باشند به ترتیب 5 میلیون تومان، 3 میلیون تومان و 2 میلیون تومان رمزارز وینک (WINK) جایزه داده می‌شود.

اما این پایان ماجرا نیست! ۲۰ میلیون تومان رمزارز وینک نیز به قید قرعه بین ۱۰۰ نفر از میان تمام افرادی که دوستان خود را به کوین نیک مارکت دعوت کرده‌اند تقسیم می‌شود. بدین ترتیب، حتی اگر یک نفر را هم دعوت کرده باشید، شانس برنده شدن دارید!

البته تعداد دعوت‌های کاربران قبل از شروع کمپین، محاسبه نمی‌شود و این موضوع محدود به زمان کمپین است.

چگونه در کمپین «هم‌سود من باش» کوین نیک مارکت شرکت کنیم؟

برای شرکت در کمپین «هم‌سودِ من باش»، کافی‌ست پس از ثبت نام در کوین نیک مارکت، از قسمت دعوت دوستان که در منوی سمت راست پنل کاربری قرار گرفته، «لینک ارجاع» یا «توکن ارجاع» را کپی کرده و برای دوستان خود بفرستید. برای ارسال کد یا لینک معرف، نیازی به احراز هویت نیست و این کار برای کاربران سطح یک نیز امکان‌پذیر است. فرد دعوت شده نیز کافی است تا در کوین نیک مارکت ثبت نام کند و به کاربر سطح یک تبدیل شود. با این شرایط تعداد دعوت‌ها محاسبه خواهد شد.

شما می‌توانید تعداد دوستان دعوت‌شده و مجموع سود دریافتی از معرفی‌ دوستان خود را در قسمت دعوت دوستان که در منوی سمت راست پنل کاربری قرار گرفته، مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که فرد معرف هرگز از میزان دارایی و معاملات فرد دعوت‌شده مطلع نمی‌شود، بلکه تنها ۳۰ درصد از کارمزد معاملات افراد دعوت‌شده به کیف پول معرف ارسال خواهد شد.

زمان پایان کمپین و ارسال جایزه‌ها

تا ۲0 دی ماه فرصت دارید تا در کمپین «هم سودِ من باش» شرکت کنید. اگر تاکنون کوین نیک مارکت را به دوستان خود معرفی نکرده‌اید کافی است تا لینک دعوت را برایشان ارسال کنید. آلت سیزن در راه است و اکنون فرصت مناسبی است که دوستان خود را برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال و بهر‌ه‌مندی از سودهای آن دعوت کنید.

پس از اتمام کمپین و انجام قرعه‌کشی، جوایز یک هفته بعد به صورت رمزارز وینک به کیف پول شما در کوین نیک مارکت ارسال خواهد شد. دوستانتان را دعوت کنید تا هم‌سود یکدیگر باشید. برای اطلاعات بیشتر از این کمپین می‌توانید از اینجا وارد صفحه کمپین «هم‌سود من باش» بشوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH