عیسی زارع‌پور بالاخره به اینستاگرام پیوست

جمال هادیان، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه خود در پلتفرم توئیتر یک توئیت منتشر کرد و اعلام کرد که عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، در ۹ پلتفرم داخلی و خارجی شامل پلتفرم‌های آی‌گپ، ایتا، بله، روبیکا، سروش، گپ، روبینو، لینکدین و اینستاگرام، صفحه شخصی خود را ایجاد کرده و فعالیت می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت پیشین، همواره حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص اینستاگرام داشت و مستقیما با مردم در ارتباط بود، از همین رو مردم انتظار چنین عملکردی را از وزیر ارتباطات جدید نیز داشتند و از زمان آغاز فعالیت او در دولت سیزدهم تاکنون، انتقادات بسیاری نسبت به عدم حضور وی در شبکه‌های اجتماعی وارد شده بود.

عیسی زارع‌پور نیز واکنش‌های متفاوتی نسبت به انتقادات وارده، از خود نشان داده بود. وی در نشستی در جمع خبرنگاران گفته بود: من نگاه منفی نسبت به شبکه‌های اجتماعی ندارم و برای ارتباطات خانوادگی و ارتباط با دانشجویانم همیشه آنلاین هستم و ایمیل‌ها را نیز پاسخ می‌دهم اما از من توقع نداشته باشید که همه ساعته، در تمام شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشم و پاسخ همه را بدهم. چون وقت لازم برای انجام این کار را ندارم و در این صورت باید کار خودم را تعطیل کنم.

همچنین بار دیگر در پاسخ به سوال خبرنگاران در همین باره گفته بود: من وزیر جمهوری اسلامی هستم و باید تابع قوانین باشم. برخی پلتفرم‌ها از دیدگاه قانون، ممنوع هستند و من نیز نمی‌توانم برخلاف قانون عمل کرده و در آن پلتفرم‌ها حضور داشته باشم. هرگاه همه مردم توانستند در آن پلتفرم‌ها فعالیت کنند من نیز فعالیت خواهم کرد.

به هرحال پس از گذشت چند ماه، حالا وزیر ارتباطات، در پلتفرم‌های آی گپ، ایتا، بله، روبیکا، سروش، گپ، روبینو، لینکدین و اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده و شناسه کاربری او Eisazarepour است.

البته گویی او همچنان بر سر حرف خود نسبت به پلتفرم‌های ممنوعه در کشور باقی مانده و در تلگرام و توئیتر حضور نیافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH