سری گلکسی S22 سامسونگ احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد

شرکت سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 خود رونمایی خواهد کرد. در صورت صحت گزارشات منتشر شده می‌توان ادعا کرد که هندست‌های مذکور در اوایل ماه فوریه 2022 به بازار عرضه خواهند شد؛ اما غول کره‌ای هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است.

اکنون پیش از معرفی رسمی پرچم‌داران سری گلکسی S22 تقریبا کلیه جزئیات مربوط به اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا (نوت) در فضای وب منتشر شده است. با این‌حال اخیرا اطلاعات جدید و جالبی در فضای مجازی منتشر شده که به قابلیت‌های شارژ هندست‌های فوق اشاره دارد.

شرکت سامسونگ یک پد شارژ بی‌سیم جدید با توان 25 واتی را جهت تائید به کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ارسال نموده است. این موضوع نشان می‌دهد که کمپانی کره‌ای به‌دنبال عرضه این اکسسوری جدید در آینده‌ای نزدیک و به احتمال فراوان همزمان با عرضه گوشی‌های سری گلکسی S22 است. خبر توسعه این ابزار جانبی پیش‌تر طی گزارشی توسط وبسایت Phonearena اعلام شد.

بدین‌ترتیب به احتمال فراوان سری گلکسی S22 یا حداقل اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا از فناوری شارژ بی‌سیم 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد. در صورت صحت چنین ادعایی، شرکت سامسونگ برای نخستین بار از فناوری شارژ بی‌سیم با چنین سرعت بالایی بر روی هندست‌های فوق استفاده خواهد کرد. تاکنون حداکثر سرعت شارژ بی‌سیم در هندست‌های سامسونگ معادل 15 وات و حداکثر سرعت شارژ سیمی از طریق پورت USB-C معادل 25 وات و مربوط به اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا بوده است. با این‌حال انتظار می‌رود که این‌بار شرکت سامسونگ سرعت شارژ سیمی را تا 45 وات افزایش دهد.

این هندست‌ها بسته به منطقه عرضه مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 شرکت کوالکام یا پردازنده بومی اگزینوس 2200 سامسونگ خواهند بود. بر اساس اطلاعات اخیرا لو رفته، سامسونگ گلکسی S22 اولترا با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 12 گیگابایت رم + 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی و 16 گیگابایت رم به‌همراه 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار خواهد شد.

یک گزارش جدید ادعا می‌کند که سامسونگ تولید گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی S خود را به‌طور کامل آغاز نموده و روزانه هزاران دستگاه از این هندست‌ها را تولید می‌کند. از جنبه قیمت‌گذاری نیز انتظار می‌رود که این سری با برچسب قیمتی پایه 799 دلاری عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH