گوگل از حضور فیزیکی در نمایشگاه CES 2022 صرف‌نظر کرد

شرکت گوگل در نمایشگاه CES 2022 حضور فیزیکی نخواهد داشت؛ زیرا غول جستجوگر انصراف خود از حضور در این رویداد را رسما اعلام نموده است. گوگل طی بیانیه‌ای خطاب به وبسایت TechCrunch اعلام کرد: “ما پس از بررسی‌های دقیق تصمیم گرفتیم تا از حضور در نمایشگاه CES 2022 صرفنظر نماییم. ما شیوع گونه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون (Omicron) را از نزدیک تحت نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که این تصمیم بهترین انتخاب برای حفظ سلامت و ایمنی تیم‌های ما است.”

بدین‌ترتیب نام گوگل به لیست بلندبالایی از شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری نظیر آمازون، T-Mobile، AT&T، توئیتر، متا، لنوو، اینتل، هایسنس، جنرال موتورز، Pinterest، تیک‌تاک و Waymo اضافه شده است. تمامی این شرکت‌ها از رویداد فوق کناره‌گیری کرده یا حداقل حضور فیزیکی خود در نمایشگاه را محدود خواهند کرد.

البته این تصمیم از شیوع گونه جدید ویروس کرونا موسوم به امیکرون ناشی شده است؛ ویروسی طی مدت 2 سال گذشته جهان را با کابوسی وحشتناک مواجه کرده است. آخرین جهش این سویه به سرعت در سراسر ایالات‌متحده و کانادا در حال گسترش است و این پدیده، شرکت‌های حوزه فناوری را ناچار به اتخاذ تدابیر ویژه‌ای نموده است.

در همین راستا شرکت اپل طی مدت چند هفته گذشته تعطیلی مراکز خرده فروشی خود در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.

بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری خبر کناره‌گیری خود از نمایشگاه CES 2022 را رسما اعلام کرده‌اند و گوگل نیز قصد دارد تا همانند این شرکت‌ها به‌صورت مجازی در رویداد آینده حاضر شود. با این‌حال کناره‌گیری شرکت‌ها از حضور در نمایشگاه CES نهایتا عوامل برگزارکننده این رویداد را تحت فشار قرار داده و احتمالا موجب خواهد شد تا نمایشگاه آینده تجهیزات الکترونیکی مصرفی به‌صورت صرفا آنلاین برگزار شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایشگاه CES 2022 در حد فاصل روزهای 5 تا 8 ژانویه (15 الی 18 دی ماه) در شهر لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH