ویدیوی آنباکس اسمارت‌فون گلکسی S21 FE سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شد

یکی از کاربران انجمن Reddit با شناسه u/UnknownWon ویدیویی از آنباکس اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را منتشر کرده و برخی ویژگی‌های برجسته آن‌را به معرض نمایش گذاشته است. همچنین با نزدیک شدن به موعد رونمایی از گلکسی S21 FE در ماه ژانویه، ویدیوی مذکور به جزئیات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون اشاره نموده است. بر اساس محتوای ویدیو، جعبه باریک گلکسی S21 FE فاقد آداپتور شارژر است. ویدیوی آنباکس گلکسی S21 FE را در ادامه تماشا کنید.

تاریخ دقیق عرضه هندست در ماه ژانویه هنوز از جانب سامسونگ مورد تائید قرار نگرفته است. با این‌حال گمانه‌زنی‌ها از معرفی اسمارت‌فون مذکور در 2 هفته آغازین سال 2022 حکایت دارند. شایان به ذکر است که رویداد CES 2022 موقعیتی فوق‌العاده برای رونمایی از این اسمارت‌فون به‌شمار می‌رود.

یک شخص خبرچین در انجمن Reddit پیش‌تر به برخی مشخصات گلکسی S21 FE از جمله باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم سریع اشاره کرد. همچنین نامبرده ادعا می‌کند که گلکسی S21 FE در مقایسه با اسمارت‌فون پوکو X3 وی با مشکل وجود سایه‌های سبزرنگ دست‌به‌گریبان بوده و توازن رنگ سفید در نمایشگر نیز به‌صورت دستی قابل تنظیم نیست.

اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در گلکسی S21 FE از نوع اپتیکی بوده و این هندست با 6 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. دستگاه نمایش داده شده در ویدیوی آنباکس یک مدل 2 سیم‌کارته بوده و مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام است.

سامسونگ گلکسی S21 FE مسیری پر پیچ و خم را پشت سر گذاشته و در سالی متفاوت با شماره سریال خود روانه بازار خواهد شد. این هندست با قیمت‌گذاری حداکثر 700 دلاری عرضه شده و از برخی مشخصات پیشرفته و چشمگیر برخوردار خواهد بود. با این‌حال به‌دلیل تاخیر ایجاد شده در عرضه گلکسی S21 FE، فاصله زمانی میان معرفی آن و رونمایی از سری گلکسی S22 به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

1 در مورد “ویدیوی آنباکس اسمارت‌فون گلکسی S21 FE سامسونگ در فضای آنلاین منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH