بدون دانستن این 4 نکته، سایت نخرید!

همانقدر که خرید یک سایت خوب می‌تواند به پیشرفت و رشد کسب و کار افراد کمک کند، خرید سایت نامناسب می‌تواند افراد را برای همیشه از راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین و یا اینترنتی کردن کسب و کارشان منصرف کند. شاید فکر کنید منظور از سایت نامناسب، سایتی است که به خوبی طراحی نشده است و یا امکانات خوبی ندارد. اما باید بگوییم نامناسب بودن یک سایت تنها به این موارد محدود نمی‌شود. علاوه بر این موارد، یک سایت خوب متناسب با نیازها و نوع هر کسب و کار معنا پیدا می‌کند. در ادامه به طور شفاف‌تری در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم. در نهایت مطالعه‌ی این مقاله، نتایج زیر را برای شما به همراه دارد:

  • از سردرگمی و نگرانی قبل از خرید سایت تا حد زیادی رها می‌شوید.
  • کلیدی‌ترین نکاتی که پیش از خرید سایت باید مد نظر قرار دهید را متوجه می‌شوید.
  • می‌توانید سایت خود را با کمترین هزینه و در به صرفه‌ترین حالت ممکن از نظر هزینه‌ی مالی و زمانی راه‌اندازی کنید.

4 نکته حیاتی برای خرید سایت خوب با کمترین هزینه

شرکت‌ها و افراد زیادی در زمینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی ، شرکتی و … فعالیت می‌کنند. هر کدام از این افراد، معیارها و روش‌های خود را دارند و امکانات و خدمات متفاوتی را با هزینه‌های مختلفی ارائه می‌کنند. همین موضوع باعث شده افرادی که قصد خرید سایت را دارند، با پیشنهادات زیادی روبرو شوند و انتخاب برایشان مشکل شود. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از رسانه آی تی رسان را تا انتها دنبال کنید. در ادامه 10 نکته‌ی مهم که می‌تواند انتخاب و خرید سایت را برای افراد بهینه‌تر و ساده‌تر کند، بیان می‌کنیم.

1. طراحی سایت ارزان با دانستن امکانات

در بسیاری از مواقع افراد نمی‌دانند چه سایتی می‌تواند نیازهای آن‌ها را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. به همین دلیل اقدام به خرید سایت‌های گرانقیمت می‌کنند تا خیالشان از همه بابت راحت باشد. سایت‌های گرانقیمت -در صورتی که به شکل اصولی قیمت‌گذاری شده باشند- امکاناتی دارند که ممکن است هر کسب و کاری به آن‌ها نیاز نداشته باشد. کسب و کارهای کوچک و متوسط و یا کسب و کارهایی که به امکانات معمول نیاز دارند، می‌توانند سایت مورد نظر خود را با هزینه‌ای اندک و با خرید یک سایت ارزان راه‌اندازی کنند. در بسیاری از مواقع سایت‌های آماده پاسخگوی این نیازها هستند و نیازی به طراحی سایت به صورت اختصاصی(و طبیعتا با هزینه مالی و زمانی بیشتر) وجود ندارد.

بنابراین آگاهی نسبی افراد از امکانات مورد نیازشان باعث می‌شود تا هزینه‌های خود را به صورت بهینه‌تری مدیریت کنند.

2. خرید سایت آماده بد نیست!

یکی از دیدگاه‌هایی که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند این است که آن‌ها فکر می‌کنند خرید سایت آماده بد است و سایت‌های آماده از کیفیت و امکانات لازم برخوردار نیستند. در پاسخ به این افراد و این دیدگاه باید بگوییم خرید سایت آماده همیشه بد نیست، یا بهتر است بگوییم خرید هر سایت آماده‌ای بد نیست. اینکه یک سایت آماده توسط کدام شرکت و با چه خدمات و امکاناتی ارائه شده ، با چه CMSای طراحی شده، آیا استانداردها و اصول پایه‌ای لازم را دارد یا خیر و …، همگی در خوب بودن یا نبودن یک سایت آماده نقش دارند.

این دیدگاه که امکان سئوسازی سایت‌های آماده وجود ندارد و یا مشکل است هم در مورد این سایت‌ها کاملا اشتباه است. سایت‌های آماده‌ای که به طور اصولی و مطابق با استانداردهای سئو طراحی شده‌اند هم به اندازه‌ی سایت‌های اختصاصی امکان حضور در رتبه‌های برتر گوگل را دارند.

3. خرید از سایت سازها با خرید سایت آماده فرق دارد!

یکی دیگر از دیدگاه‌های اشتباه این است که افراد بر این باور هستند که سایت‌های طراحی شده با سایت سازها تقاوتی با سایت‌های آماده ندارند و یا حداقل می‌توانند همان عملکرد سایت‌های آماده را داشته باشند. در واقعیت این دو نوع از سایت‌ها با یکدیگر تفاوت دارند و افراد با توجه به امکانات و محدودیت‌های خود باید یکی از این دو مورد را انتخاب کنند. در حالت کلی، سایت‌های آماده امکانات بیشتری دارند، انعطاف پذیرتر هستند و امکان ارتقاء آن‌ها در آینده وجود دارد. علاوه بر این سایت‌های آماده امکانات بیشتری را برای ویرایش در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. از سایت‌سازها برای ساخت سایت‌های ساده برای کسب و کارهای کوچک استفاده می‌شود و یا افرادی که قصد دارند هزینه‌ی اندکی را برای راه‌اندازی سایت خود در نظر بگیرند اما از طرفی دیگر امکانات چندان خاصی هم مد نظرشان نیست، می‌توانند از سایت سازها برای طراحی سایت استفاده کنند.

نکته‌ای که در مورد هر دو نوع این سایت‌ها باید در نظر بگیرید این است که شرکتی که شما برای خرید سایت انتخاب می‌کنید، تأثیر زیادی بر امکانات، خدمات و کیفیت سایتی که راه‌اندازی می‌کنید، دارد. بنابراین باید در این مورد دقت لازم را به کار ببرید.

4- تحقیق درباره شرکت طراحی سایت فراموش نشود!

در بسیاری از مواقع، افراد بر این تصور هستند که فرقی نمی‌کند سایت خود را از کدام شرکت یا شخص تهیه می‌کنند، در هر صورت امکانات مشابهی را دریافت خواهند کرد و بر اساس همین طرز تفکر، سایت خود را از شرکت و یا شخصی خریداری می‌کنند که سایت‌های خود را با کمترین هزینه ارائه می‌دهد و یا بیشترین وعده را در زمان فروش سایت به آن‌ها می‌دهد. بسیاری از این افراد پس از مدتی از خرید خود پشیمان می‌شوند و به ناچار با همان سایت ادامه می‌دهند یا مجبور می‌شوند با در نظر گرفتن هزینه‌ای مضاعف از نظر مالی و زمانی، سایت خود را از شرکت دیگری تهیه کنند. به همین دلیل توصیه‌ی اکید ما این است که قبل از خرید سایت از یک شرکت، حتما در مورد اعتبار، سابقه‌ی کار، کیفیت سایت‌های ارائه شده، خدمات جانبی و … شرکت مورد نظر تحقیق کنید و سپس اقدام به خرید سایت نمایید.

یکی از شرکت‌هایی که توانسته در زمینه‌ی خرید سایت آماده و طراحی سایت اختصاصی خدمات خوبی را ارائه دهد، شرکت سایت ساز زرین است. این شرکت سابقه و تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی ارائه انواع سایت‌ها از جمله در زمینه‌ی طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی، آموزشی، خبری و … دارد و سایت‌های خود را با تنوع بالا، قیمت، امکانات و خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. علاوه بر این تمامی سایت‌های ارائه شده توسط این سایت ساز مطابق با اصول سئو طراحی شده‌اند و قابلیت کسب رتبه‌های برتر گوگل را دارند. افرادی که می‌خواهند علاوه بر سایت، از اپلیکیشن خود هم درآمد داشته باشند، می‌توانند با خرید سایت از این سایت ساز، با یک تیر دو نشان بزنند و سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را به صورت همزمان راه‌اندازی کنند. برای دریافت مشاوره‌ی رایگان پیش از خرید سایت از این سایت ساز، می‌توانید با شماره‌های 09104326225 و یا 02171053933 تماس بگیرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “بدون دانستن این 4 نکته، سایت نخرید!”

  1. نکات بسیار خوبی بود. به نظرم تو طراحی سایت فروشگاهی قسمت کتگوری محصول و طراحی اون قسمت از اهمیت بیشتری بر خورداره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH