سری گلکسی S22 سامسونگ صرفا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد

غول فناوری کره‌ای موسوم به سامسونگ در تدارک رونمایی از پرچم‌داران جدید سری گلکسی S22 خود است. پرچم‌داران سری گلکسی S به‌طور معمول در 2 نسخه مجهز به تراشه‌های اگزینوس و اسنپ‌دراگون روانه بازار می‌شوند. با این‌حال یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سری آینده گلکسی S22 این روند را نقض خواهد کرد.

بر اساس اعلام وبسایت SamMobile، سری گلکسی S22 مجهز به تراشه اگزینوس 2200 به بازار عرضه نخواهد شد. این پدیده بدان معناست که پرچم‌داران سری گلکسی S22 سامسونگ صرفا با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 کوالکام در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

با این‌حال گزارش اخیر خاطرنشان می‌کند که سامسونگ تراشه بومی اگزینوس 2200 را در آینده عرضه خواهد کرد. اما پرچم‌داران جدید سری گلکسی S شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس، گلکسی S22 اولترا، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 از این پردازنده استفاده نخواهد کرد. با این وجود عرضه سری گلکسی تب S8 با تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ چندان دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس گزارشات، تراشه اگزینوس 2200 مجهز به پردازنده گرافیکی AMD Radeon با فرکانس 1300 مگاهرتز خواهد بود. این تراشه همانند اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 از معماری 3 خوشه‌ای شامل هسته‌های بسیار بزرگ، بزرگ و کوچک استفاده خواهد کرد. هسته بسیار بزرگ از نوع کورتکس X2، هسته بزرگ از نوع کورتکس A710 و هسته کوچک از نوع کورتکس A510 است. بعلاوه تراشه اگزینوس 2200 سامسونگ بر پایه فرآیند 4 نانومتری این شرکت تولید می‌شود.

گمانه‌زنی‌ها در خصوص سری گلکسی S22 سامسونگ

بر اساس گزارشات پیشین این سری با طراحی موسوم به نمایشگر مستقیم عرضه خواهد شد. بنابراین طراحی کلی هندست‌ها در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود تفاوت چشمگیری نخواهد داشت. با این‌حال پیکره‌بندی سخت‌افزاری با برخی پیشرفت‌های قابل‌توجه همراه خواهد بود. البته سامسونگ گلکسی S22 اولترا از ظاهری بسیار متفاوت با 2 هندست دیگر بهره خواهد برد. گلکسی S22 اولترا بیش‌تر به سری گلکسی نوت 20 شباهت خواهد داشت. هر نسل از پرچم‌داران سامسونگ دارای نقاط قوت منحصربه‌فرد برای فروش هستند و این هندست احتمالا از نظر بسیاری از کاربران مدل‌های قدیمی گلکسی نوت دارای جذابیت بالایی خواهد بود.

سری گلکسی S22 سامسونگ مجهز به نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اسپیکرهای استریو، قابلیت شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر نفوذ آب و امکانات متعدد دیگری خواهند بود. این اسمارت‌فون‌ها از باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی روانه بازار خواهند شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اوایل سال 2022 و به احتمال فراوان طی ماه فوریه از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

وبسایت SamMobile تائید می‌کند که سطح روشنایی استاندارد در نمایشگرهای سوپر آمولد گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌تواند به 1200 نیت برسد. حداکثر روشنایی نمایشگرهای این 2 هندست به 1750 نیت خواهد رسید. برای مقایسه جالب است بدانید که میزان روشنایی استاندارد و حداکثری برای هندست‌های گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا به‌ترتیب برابر با 1300 و 1500 نیت بود. بر اساس گزارشات، کیفیت نمایشگر اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا تحسین برانگیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH