کلیه مدل‌های سری گلکسی S22 سامسونگ دارای پوشش گوریلا گلس +Victus خواهند بود

کمپانی کورنینگ حدودا 1.5 سال قبل از پوشش محافظ گوریلا گلس Victus رونمایی کرد و این محافظ نخستین بار در اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 اولترا مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان به بعد بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار و برخی هندست‌های ضد ضربه با پوشش گوریلا گلس Victus روانه بازار شدند. با این‌حال مدل جانشین این گلس مقاوم احتمالا به‌زودی معرفی شده و در پرچم‌داران آینده سامسونگ به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

بر اساس اعلام یک خبرچین معتبر با شناسه Ice Universe، اسمارت‌فون‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا همگی از پوشش محافظ گوریلا گلس +Victus استفاده خواهند کرد. با این‌حال مشخص نیست که آیا پوشش محافظ جدید برای هر 2 پنل جلویی و پشتی مورد استفاده قرار گرفته یا صرفا روی پنل جلویی دستگاه به‌کار گرفته خواهد شد.

یک ماه قبل Ice Universe اعلام کرد که هر 3 مدل سری گلکسی S22 مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای خواهند بود. اما حتی در صورت به‌کارگیری ورژن‌های قدیمی‌تر گوریلا گلس برای پنل پشتی سری گلکسی S22 کماکان شاهد پیشرفت در این حوزه خواهیم بود؛ چرا که اسمارت‌فون‌های گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس مجهز به پنل پشتی پلاستیکی هستند. از سوی دیگر گلکسی S21 اولترا در هر 2 قسمت پشتی و جلویی بدنه از پوشش گوریلا گلس Victus استفاده می‌کند.

تصاویر ماکت‌های سری گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ گلکسی S22 اولترا دارای گلس مخصوصی در قسمت پشتی خواهد بود. در برگه مشخصات لو رفته به عبارت شیشه فوق‌العاده شفاف (Super Clear Glass) اشاره شده است. این محصول نیز توسط کمپانی کورنینگ توسعه یافته و موجب کاهش میزان انعکاس و درخشش خواهد شد.

تصاویر ماکت‌های متعلق به مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S22 در ادامه قابل رویت هستند. با توجه به این تصاویر، گلس پشتی از ظاهر چندان براقی برخوردار نخواهد بود. در واقع به‌نظر می‌رسد که برخی مدل‌های رنگی از ظاهری مات برخوردار هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس در مدل‌های رنگی صورتی (Pink Gold)، سبز، مشکی و سفید عرضه خواهند شد. از سوی دیگر گلکسی S22 اولترا نیز احتمالا با رنگ‌آمیزی‌های قرمز تیره (Burgundy)، سبز، مشکی و سفید قابل دسترس خواهد بود. در این میان طبیعتا طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

سامسونگ هنوز به زمان رونمایی رسمی از پرچم‌داران آینده خود اشاره نکرده است؛ اما رسانه‌های کره‌ای گزارش می‌دهند که رویداد Galaxy S22 Unpacked در روز 8 فوریه (19 بهمن ماه) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH