آموزش استفاده از گیفت کارت PS4 و PS5

یکی از گیفت کارت های پر طرفدار در ایران و جهان، گیفت کارت های پلی استیشن یا ps4 و ps5 است. از این گیفت کارت ها برای بازی های آنلاین روی شبکه پلی استیشن و خرید بازی های این کنسول استفاده می شود. معمولا این گیفت کارت 12 کاراکتر دارد و برای استفاده از آن باید اکانت پلی استیشن داشته باشید. در اینجا قصد ما این است که نحوه استفاده از این کارت هدیه را به شما آموزش بدهیم.

مرحله اول: انتخاب دیوایس

در مرحله اول شما باید دیوایس خود را انتخاب کنید. برای این کار به صفحه play station store بروید. سپس باید در اینجا از سمت چپ گزینه redeem code را انتخاب کنید. این گزینه بسیار مهم است، چون در بسیاری از دستگاه های دیگر هم کد گیفت کارت را باید در همین قسمت وارد کرد.

مرحله دوم: وارد کردن کد

حالا نوبت به وارد کردن کد رسیده است. شما باید کاراکتر 12 رقمی گیفت کارت را در قسمت مربوطه وارد کنید و سپس گزینه continue یا ادامه را بزنید.

مرحله سوم: پیغام موفقیت

در صورتی که همه مراحل را به درستی و خوبی طی کرده باشید پیغام موفقیت عملیات انجام شده را مشاهده خواهید کرد. اگر هم این پیام را دریافت نکردید، شاید یکی از دلایل آن عدم تطابق کشور گیفت کارت باشد.

مشکلات ردیم پلی استیشن

با توجه به شرایط ایران ممکن است مشکلاتی با ردیم پیش بیاید. یکی از این مشکلات مربوط به کدی است که باید وارد کنید. ممکن است این کد 12 رقمی اشتباه وارد شده باشد یا تاریخ مصرف آن گذشته باشد. البته گیفت کارت پلی استیشن از زمان خریداری به مدت یک سال مهلت استفاده دارد و حتما باید توجه کرد که فروشنده، کد تاریخ مصرف گذشته را نفروخته باشد.

انواع گیفت کارت PS4 و PS5

انواع این کارت هدیه از 10 دلاری تا 100 دلاری عرضه شده است. شما می توانید قیمت مناسب سایت گیفت کارت لند را مشاهده کنید و براساس توضیحاتی که در این سایت قرار گرفته است، دست به خرید بهتری بزنید. اگر هم تازه کار هستید و تا به حال از این محصولات استفاده نکرده اید، حتما با کارشناسان تماس بگیرید و از آنها مشاوره بخواهید.

گیفت کارت پی اس مناسب چه کسانی است؟

گیفت کارت های پلی استیشن طرفداران بسیاری در ایران و جهان دارند. اما به طور معمول افرادی که به دنبال بازی کردن به صورت نامحدود و فیلم دیدن هستند، بیش از سایر افراد به دنبال خرید این چنین گیفت کارت ها هستند.

امکانات گیفت کارت پلی استیشن

با فعال سازی گیفت کارت در پلی استیشن دسترسی به امکانات متنوعی باز می شود که بخشی از آن ها از قرار زیر است:

  • خرید بازی: با این گیفت کارت به راحتی می توانید انواع بازی دلخواه را بدون محدودیت بخرید و استفاده کنید. همچنین در هنگام بازی هم می توانید بسته های الحاقی و آیتم های متنوع را فراهم کنید.
  • خرید فیلم: با این کارت ها می توان نسخه اورجینال برخی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی جهان را خرید.
  • اشتراک پلی استیشن پلاس: با استفاده از این کارت می توانید وارد دنیای بازی های چند نفره و آنلاین شوید. همچنین می توانید از بازی های رایگان ماهانه سونی هم استفاده کنید.

سخن پایانی؛ به دنیای بی نهایت بازی خوش آمدید

در این مقاله قصد ما این بود که شما را با نحوه استفاده از گیفت کارت پی اس 4 یا پی اس 5 آشنا کنیم. اگر شما هم اهل بازی هستید و می خواهید وارد دنیای بی نهایت بازی شوید، حتما همین حالا گیفت کارت پلی استیشن را تهیه کنید. با استفاده از این کارت هدیه می توانید به دنیای بی نهایت بازی های این کنسول بازی دسترسی پیدا کنید و تمامی ناشناخته های دنیای بازی های این کنسول را کشف کنید. امیدواریم در این مطلب توانسته باشیم شما را به طور کامل با این کارت هدیه پر کاربرد و محبوب آشنا کنیم. همچنین توانسته باشیم به همه سؤالات شما در خصوص این کارت هدیه این کنسول بازی پاسخ داده باشیم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH