قابلیت‌های باتری گلکسی A33 5G در وب‌سایت FCC رویت شد

چندی پیش گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A33 5G توانست گواهینامه‌ وب‌سایت‌هایی نظیر Bluetooth SIG و SafetyKorea را دریافت نماید. در همین راستا و در روز جاری گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد گوشی هوشمند مذکور با شماره مدل SM-A336M/DSN به اخذ گواهینامه‌ وب‌سایت FCC نیز نایل آمده است.

گفتنی است که اطلاعات موجود در گواهینامه‌ فوق، ظرفیت باتری و همچنین قابلیت‌ها و فناوری‌های به کار رفته در باتری اسمارت‌فون جدید کمپانی سامسونگ را فاش نموده است. فهرست منتشر شده در وب‌سایت FCC حاکی از آن است که گوشی هوشمند گلکسی A33 5G به احتمال فراوان از فناوری شارژ سریع 25 وات پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر اما گفته می‌شود که اگرچه دستگاه فوق‌الذکر از فناوری شارژ سریع 25 وات بهره خواهد برد، اما کمپانی سامسونگ در جعبه‌ این گوشی هوشمند احتمالا یک شارژر 15 واتی قرار خواهد داد.

شایان ذکر است که فهرست FCC همچنین بدین امر اشاره کرده است که این دستگاه از یک باتری با شماره‌ مدل EB-BA336ABY برخوردار خواهد بود. اطلاعاتی که پیش‌تر از طریق تائیدیه SafetyKorea منتشر شد نشان می‌دهد که ظرفیت باتری این گوشی هوشمند 5000 میلی‌آمپر‌ساعت خواهد بود.

همچین تاییدیه‌ FCC برخورداری این گوشی هوشمند از ویژگی‌های ارتباطی نظیر قابلیت اتصال 5G، قابلیت اتصال LTE، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث نسخه‌ 5.1 و NFC را مورد تأیید قرار داده است.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی A33 5G

گزارشاتی که پیش‌تر منتشر شد بیانگر آن است که گوشی هوشمند گلکسی A33 5G از یک نمایشگر امولد 6.4 اینچی بهره‌مند خواهد بود که در قسمت فوقانی آن یک ناچ قطره‌ای جهت میزبانی از دوربین سلفی دستگاه تعبیه شده است.

گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که نمایشگر اسمارت‌فون فوق از وضوح فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که قلب تپنده‌ گلکسی A33 5G، یکی از تراشه‌های دایمنسیتی ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

رندر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A33 5G

در خصوص ماژول دوربین پشتی گلکسی A33 5G نیز شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهند این ماژول متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود. لازم به ذکر است که تاکنون اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی این اسمارت‌فون منتشر نشده است.

از سوی دیگر، یکی از منابع خبری در گزارشی که اخیرا منتشر نمود، مدعی شده است که بدنه‌ این گوشی هوشمند در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از گواهینامه‌‌ IP67 برخوردار است. شایعات نشان‌دهنده آن است که کمپانی سامسونگ احتمالا اسمارت‌فون گلکسی A33 5G را در ماه فوریه سال جاری میلادی در کشور هند رونمایی خواهد نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH