وان‌پلاس نورد N20 به‌زودی راهی بازار می‌شود

وان‌پلاس 10 پرو در اوایل ماه جاری در بازار چین عرضه شد. رویداد مربوط به عرضه جهانی این اسمارت‌فون نیز به‌زودی برگزار می‌شود.

یک خبرچین توئیتری ادعا کرده که این هندست طی ماه مارس در بازارهای بین‌المللی معرفی خواهد شد؛ اما پیش از آن شاهد رونمایی از 2 هندست جدید وان‌پلاس با اسامی نورد CE 2 و نورد N20 خواهیم بود.

ماه‌های آینده دوران پر مشغله‌ای برای وان‌پلاس به‌شمار می‌رود؛ پدیده‌ای که برای طرفداران و مشتریان اکوسیستم این برند خوشایند خواهد بود. بدین‌ترتیب ما شاهد عرضه تلویزیون‌های هوشمند جدید، ایرفون‌های گردنی با قابلیت حذف نویز فعال و همچنین تعدادی ایربادز جدید خواهیم بود. اما تمامی این محصولات همزمان با اسمارت‌فون‌های کمپانی معرفی خواهند شد.

این هندست‌ها ظاهرا مخاطبان مختلفی را هدف قرار می‌دهند. وان‌پلاس نورد CE 2 که بر اساس گزارشات ورژن ری‌برند شده اوپو رنو 7 SE 5G قلمداد می‌شود؛ در ماه فوریه روانه بازار هندوستان خواهد شد؛ در حالی‌که وان‌پلاس نورد N20 با تراشه اسنپ‌دراگون 695 و قابلیت اتصال به شبکه 5G برای بازار اروپا تدارک دیده شده است.

وان‌پلاس نورد CE 2 (سمت چپ) و اوپو رنو 7 SE 5G

به گفته شخص خبرچین در ماه آوریل شاهد عرضه گسترده اندروید 12 با رابط Unified OS خواهیم بود. اکنون می‌دانیم که وان‌پلاس در حال فاصله گرفتن از Oxygen OS بوده و دستگاه‌های عرضه شده در بازار چین در عوض استفاده از رابط کاربری HydrogenOS به سراغ ColorOS رفته‌اند. اما بر اساس پیش‌بینی‌ها رابط کاربری Oppo UI به‌صورت کامل منتشر نخواهد شد.

رابط کاربری جدید به احتمال فراوان از عملکرد یک سیستم‌عامل سفارشی با ظاهری مشابه ورژن خام اندروید برخوردار بوده و طرفداران وان‌پلاس از آن استقبال چشمگیری خواهند کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH