اپل در کنفرانس بهاری آینده خود از محصولات متنوعی رونمایی خواهد کرد

به تدریج در حال نزدیک شدن به موعد برگزاری کنفرانس بهاری شرکت اپل هستیم. بنابراین طبیعتا اکنون بسیاری از وبسایت‌های خبری به‌دنبال پاسخ به این سوال هستند که مشاهده کدام یک از محصولات شایعه شده در کنفرانس بهاره اپل بیش از همه موجب خوشحالی کاربران خواهد شد؟ وبسایت 9to5Mac این پرسش را مطرح نموده و نسخه ارتقایافته آی‌مک 27 اینچی با کسب 26.68 درصد از آراء رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. با این‌حال سومین نسل آی‌فون SE ظاهرا به اندازه انتظارات برخی کاربران محبوب نیست.

این نظرسنجی شامل تعدادی از محصولات جدیدی است که بر اساس اطلاعات پیشین احتمالا در آینده نزدیک معرفی خواهند شد. آی‌فون SE نسل سوم، آی‌پد ایر 5، آی‌پد پرو جدید با پردازنده M2، مک‌بوک ایر بازطراحی شده و آی‌مک 27 اینچی از جمله این دستگاه‌ها به‌شمار می‌روند.

ویژگی‌های آی‌فون SE 5G

در کمال تعجب، آی‌فون SE 3 در رتبه پایینی قرار دارد و سهم آن از آراء صرفا کمی بیش‌تر از آی‌پد ایر 5 است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که تولید نمایشگرهای‌ LCD برای این هندست آغاز شده است. البته غول کوپرتینویی موفق به عرضه این اسمارت‌فون در ماه مارس نخواهد شد. با این‌حال اپل احتمالا از مدل دیگری رونمایی خواهد کرد؛ اما عرضه آن به زمان دیگری موکول خواهد شد.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که آی‌فون SE 3 در 2 ورژن مختلف تولید خواهد شد. یکی از مدل‌ها کماکان از طراحی کلاسیک اپل با نمایشگر 4.7 اینچی بهره برده و مجهز به دکمه هوم خواهد بود. مدل دیگر نیز دقیقا همانند آی‌فون XR از یک نمایشگر تمام‌صفحه ناچ‌دار با اندازه 6.1 اینچ استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این مدل‌ها به بازار عرضه خواهد شد. اما صرفنظر از مقوله طراحی اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون مجهز به تراشه A15 Bionic اپل خواهد بود. همچنین سومین نسل آی‌فون SE احتمالا با قیمت‌گذاری 449.99 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بدین‌ترتیب این هندست به مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل آی‌فون تبدیل خواهد شد.

میزان تقاضا برای آی‌مک به‌‌مراتب بیش‌تر است

به هرحال همان‌طور که نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد؛ طرفداران اپل به گوشی آی‌فون SE 3 علاقه چندانی ندارند. در واقع اکنون همه منتظر معرفی مدل ارتقایافته آی‌مک 27 اینچی و ورژن بازطراحی شده مک‌بوک ایر هستند. در حال حاضر شرکت اپل تنها خط تولید مدل 24 اینچی آی‌مک را راه‌اندازی کرده است. بر اساس بازخوردهای دریافتی از جانب کاربران، تقریبا عموم آنها تصور می‌کنند که اندازه نمایشگر این محصول بسیار کوچک است.

آنها منتظر به‌کارگیری نمایشگر بزرگتر با رزولوشن 4K جهت تعامل آسان‌تر با چند پنجره مختلف و تسهیل فرآیند ویرایش ویدیو هستند. بعلاوه کاربران معتقدند که طراحی مک‌بوک ایر با حالت ایده‌آل فاصله دارد. بنابراین آنها انتظار دارند که مدل جدید به منظور بهره‌برداری بیش‌تر از پردازنده M1 دارای قالب طراحی نازک‌تر و سبک‌تری باشد.

چنان‌چه همه چیز مطابق با برنامه به پیش برود؛ در این‌صورت کنفرانس بهاری اپل در ماه آوریل برگزار خواهد شد. پس از برگزاری این مراسم، فروش تعدادی از محصولات جدید اپل آغاز می‌شود. با این‌حال هنوز مشخص نیست که در جریان رویداد فوق از چه محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد. البته بایستی به‌خاطر داشت که صنعت با مشکل کمبود تراشه دست‌به‌گریبان بوده و اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH