Star Wars

رونمایی شدن از 3 بازی جدید Star Wars

در سال 2013 بود که EA توانست با ثبت قرارداد 10 ساله، حق ساخت بازی برای آی‌پی استار وارز را به‌دست آورد. در این ده سال، EA سری‌های زیادی از استار وارز را ساخت و به موفقیت‌های بسیاری رسید که آخرین عنوان موفق آن Star Wars Jedi: Fallen Order بود که به 20 میلیون کاربر رسیده است.

گفته می‌شود که EA با ثبت این قرارداد و عرضه انحصاری بازی‌ها توانسته در مجموع 3 میلیارد دلار درآمد کسب کند. با نزدیک شدن به اتمام این قرارداد 10 ساله و ساخت استودیو Lucasfilm Games، برای مدیریت آی‌پی‌ها، شاهد معرفی شدن عناوین مختلف استار وارز توسط دیگر بازی سازان مثل یوبی‌سافت هستیم.

به پایان رسیدن این قرارداد، به معنی عدم ساخت بازی استار وارز توسط EA نیست، تنها به این معنی است که از آن لحظه به بعد، EA کنترلی روی آی‌پی نداشته و در صورتی که بخواهد بازی‌ در این سری بسازد باید با هماهنگی استودیو لوکاس‌فیلم این کار را انجام دهد. این دقیقا اتفاقی است که الان رخ داده  و EA توانسته تا اجازه ساخت سه بازی جدید را از لوکاس‌فیلم بگیرد که هر سه توسط استودیو Respawn ساخته خواهد شد.

بازی اول: دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

نسخه اول این بازی، در سبک اکشن ماجراجویی بود که در سال 2019 عرضه شد. این بازی توانست نمره 81 از سایت متاکریتیک بگیرد و به 20 میلیون کاربر برسد که از این نظر یکی از بهترین عرضه‌های سری استار وارز را به‌نام خود ثبت کرده است. بعد از موفقیت‌های این بازی، حالا شاهد ساخت نسخه دوم این بازی خواهیم بود.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی دوم: یک بازی اول شخص

اطلاعات زیادی از این بازی موجود نیست، اما با توجه به سابقه بازی‌های شوتر این استودیو که دو نسخه از سری محبوب Titanfall و بازی بتل رویال Apex را عرضه کرده، می‌توان تصور کرد که شاهد بازی‌ خوب و باکیفیتی خواهیم بود.

بازی سوم: یک بازی استراتژیک

این بازی توسط استودیو تازه تاسیس Bit Reactor ساخته خواهد شد و ریسپان آن را منتشر خواهد کرد. اطلاعات بیش‌تری نسبت به این بازی نداریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH