وان‌پلاس نورد 2T با تراشه Dimensity 1300 در راه است

مدل جانشین اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 2 با نام وان‌پلاس نورد 2T احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها این هندست مجهز به تراشه Dimensity 1300 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود؛ پردازنده‌ای که هنوز معرفی نشده و ورژن ارتقایافته تراشه پرچم‌دار فعلی یعنی Dimensity 1200 محسوب می‌شود. بعلاوه بر اساس شایعات این اسمارت‌فون همانند وان‌پلاس 10 پرو از فناوری شارژ 80 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

انرژی مورد نیاز وان‌پلاس نورد 2T توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تامین شده و نمایشگر آن نیز همانند نمونه به‌کارگیری شده در وان‌پلاس نورد 2 از اندازه 6.43 اینچی و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است. از جنبه نرم‌افزاری نیز این هندست از رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد. در بخش دوربین نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول کمکی 2 مگاپیکسلی خواهیم بود.

بر اساس شایعات وان‌پلاس نورد 2T در ماه فوریه روانه بازار خواهد شد؛ اما میزان جزئیات منتشر شده پیرامون این هندست کماکان محدود است. شایعات نشان می‌دهند که کمپانی وان‌پلاس در صدد عرضه اسمارت‌فون نورد CE2 5G (یا همان نورد 2 CE) است. بر اساس گزارشات، این هندست در روز 11 فوریه (22 بهمن ماه) در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. اخبار منتشر شده نشان می‌دهند که این دستگاه از شباهت‌های زیادی با اوپو رنو 7 SE 5G برخوردار خواهد بود. به‌عنوان مثال هر 2 هندست از نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی، تراشه Dimensity 900 و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH