لنوو از کنسول بازی جدید خود مجهز به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل رونمایی کرد

در حال حاضر لنوو برترین برند در بازار کامپیوترهای شخصی به‌شمار می‌رود. این شرکت در زمینه تولید طیف گسترده‌ای از محصولات از لپ‌تاپ‌های گیمینگ نظیر سری Legion گرفته تا مدل‌های مخصوص کسب‌وکار از سری یوگا فعالیت می‌کند. همچنین این برند در زمینه تولید مجموعه‌ای از کیس‌های تاور گیمینگ تحت سری IdeaCentre نیز تبحر دارد. اکنون غول فناوری چینی اقدام به عرضه کنسول گیمینگ جدیدی تحت عنوان IdeaCentre 5 17lAB7 نموده است.

کنسول بازی IdeaCentre مجهز به پردازنده جدید نسل دوازدهمی Core اینتل بوده و کاربران از میان مدل‌های مختلف با پردازنده‌های Core i5-12400 و Core i7-12700 می‌توانند یکی را انتخاب کنند. بعلاوه در بخش کارت گرافیکی نیز کاربران به چند گزینه مختلف از تولیدات شرکت‌های AMD و انویدیا دسترسی خواهند داشت. این محصول با کارت‌های گرافیکی RX 6500XT و RX 6400 ساخت شرکت AMD یا مدل‌های RTX 3060، RTX 3060 Ti، GTX 1660 SUPER و GTX 1650 ساخت کمپانی انویدیا در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین این دستگاه از حافظه رم DDR4، یک واحد حافظه M.2 SSD و 2 عدد هارد دیسک مکانیکی 3.5 اینچی پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی بایستی خاطرنشان کرد که کاربران به گزینه‌های انتخابی چندانی دسترسی ندارند. بنابراین کاربران در صورت نیاز به اجرای فعالیت‌های سرگرمی با بار پردازشی سنگین بایستی از خریداری سیستم‌های تاور خودداری نمایند.

این دستگاه به لحاظ ظاهری دارای الگوی طراحی نسبتا جذابی است. به‌نظر می‌رسد که نوار نوری تعبیه شده در قسمت جلویی تاور هنگام استفاده کاربر از سیستم، نور آبی خیره‌کننده‌ای را از خود ساطع خواهد کرد. پنل جلویی دستگاه دارای دو عدد پورت USB-A، یک پورت USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون است. این مشخصه‌ها از وجود یک پیکره‌بندی نسبتا معمول حکایت دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، کنسول گیمینگ IdeaCentre جدید شرکت لنوو به‌زودی روانه بازار خواهد شد؛ اما تاریخ عرضه رسمی این محصول هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH